Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thunderbirds are GO!
geestschrijver schreef:
lj_dekker schreef:Dat je überhaupt het lef hebt om in een Daewoo te rijden

Zeer positieve benadering, lj... dus wij rijden Volvo uit lafheid?

Hehe, zo had ik het nog ff niet gelezen inderdaad.. Big Grin Ik neem aan dat ik hier niet hoef uit te leggen wat ik bedoel Big Grin
Antwoord
hij past niet eens in t parkeervak, hahaha!! Straks rijdt er iemand die hoek er af PP! En is Carol al bezig met 'vaarlessen' te nemen?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ja, ik zou ff uitkijken dat ie niet aangetikt wordt en zo de plomp in gaat. Zo die zal ie vast wel niet gaan met al die fietsen, maar toch.. Big Grin
Hele mooie sloep!!!!!
Antwoord
TheSaint77 schreef:hij past niet eens in t parkeervak, hahaha!! Straks rijdt er iemand die hoek er af PP! En is Carol al bezig met 'vaarlessen' te nemen?

Vaarlessen?? Ze had beter in militaire dienst kunnen gaan en een tank rijbewijs halen :lol: :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
ja idd! Leopard is ongeveer hetzelfde formaat. Ook qua draaicirkel waarschijnlijk! :lol:
Antwoord
Hoe is het eigenlijk met de dondervogel PP?

Rij je er al mee?
Is ie goed?
Of niet?
1:3 of 1:4,5?
Ben je nou volvo rijder af?

vragen,vragen. :wink: :wink: Big Grin Big Grin
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
rijdt +/- 1:6 ( 404 rijdt 1: 7.5 en 245 1:8.2) in de stad, gelukkig rijdt alles op LPG, power alles( stuurbekrachtiging, antenne, enz), erg groot( 5.37m) 8) en motorisch waanzinnig: 390cic.(6.4liter) met nog geen ton op de teller( heeft 11 jaar stilgestaan!), accu is op, maar starten & lopen Big Grin Big Grin , remmen enz. moeten nagekeken worden, APK is op kleine dingetjes na geen probleem, lak en carrosserie is prima( komt uit Californië)vrijdag hele dag op groene platen door A'dam geflaneerd( Carol moest nog even overtuigd worden :lol: )
zowel de 404 als de 245 staan te koop, welke het eerst verkocht word gaat dus weg, andere blijft evenals de Dondervogel :lol: , helaas woon ik in A'dam en heb ( gelukkig) twee parkeervergunningen, da's een beperking, anders had ik alles wel gehouden( Fiat en LandRover ook :lol: )
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Okay, klinkt goed.
Stoere bak overigens! 8) 8)

(korte bochtenridder?)
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Big Grin Big Grin Big Grin
slaat op de opmerking van Henk(voorshitter) van het Register over kort door de bocht gaan mbt deze site/commune/gemeenschap/broederschap
Dondervogel heeft idd geen 9.8M draaicircel :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
hey PP, ben benieuwd hoe lang je deze houdt...haha! :lol: Wel een coole thunderbirds car! :-)

[Afbeelding: _FAB1.jpg]
[Afbeelding: thunderbirds.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)