Topics: 42
Toch je auto maar eens overspuiten naar muisgrijs. Sticker achterop met "Ik stop voor dieren". Vossestaart van je binnenspiegel pet ruilen voor hoed,.... :-\
Zonder gekheid, ken het gevoel. Om die reden mijn brommer destijds nooit zwaar opgevoerd, altijd de sjaak. Twee jaar met dat ding gereden en 10 keer staande gehouden. Rollenbanken, geluidmetingen de hele molen een paar x door geweest.
Volgend jaar beter zullen we maar zeggen.
Topics: 20
Ik rij sinds mei dit jaar in een 850 waarvan de snelheidsmeter niet werkt... was enigszins bevreesd voor het geflits maar tot nog toe nog geen schrijven uit Ljouwert mogen ontvangen :-X Hij rijdt namelijk wel lekker... en vlot.
Marc1970 schreef:Ik wil ook wel eens harder dan toegestaan, daar heb ik wat op gevonden in de vorm van een (vul hier uw autotype in) autotragic. Ik beperk me nu tot het zo hard mogelijk de bocht omrijden, daar is voor zover ik weet nog geen verbod voor. Evenmin als voor met je hoofd uit het raam rijden, koffie drinken onder het rijden, met de kachel voluit rijden, in de achteruit schakelen bij het stoplicht, piepend remmen, een rondje om Rotterdam rijden, ach je mag zoveel in dit mooie land.
Juist. En laten we wel wezen, hoe lullig ook, een bon betekent dat je je niet aan de regels gehouden hebt. :-* Nou heb ik (ik geloof net als de meeste mensen hier...) een grondige hekel aan de verkeersregel-fundamentalisten die staan te flitsen als ze hun quotum voor de maand nog niet gehaald hebben. Het argument van verkeersveiligheid is daarbij ergens in het euro-gekleurde regel-oerwoud ten onder gegaan. Meer controleren levert niet per definitie een verkeersveiligere situatie op. De mooiste illustraties daarvan zijn de gemeenten waar ze het gros aan verkeersborden binnen de bebouwde kom weggehaald hebben, met een veiligere omgeving als gevolg! Minder ongelukken, minder ergenis: perfect.
Flitsen en controleren mag van mij. Maar laten ze dat dan wel doen op plaatsen en momenten waar het ook daadwerkelijk veiligheid oplevert en niet alleen euro's >
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriam

245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
Topics: 57
Nou hebben ze me ook te pakken.
Binnen de minuut aan beide zijden van de weg geflitst. M.i. fysiek onmogelijk maar ze hadden gelukkig de foto`s nog ???
In januari moet ik voorkomen, wat overigens niet verplicht is.
Ik heb in 3 bezwaarschriften gevraagd om een ijkrapport van beide flitspalen, nooit gekregen.
Mocht de rechter toch beslissen dat ik fout zat, dan zal ik zeker proberen een boete kwijt te laten schelden.
Doen ze per slot van rekening bij wegmisbruikers ook.
Topics: 54
Hahaha doe je best.
Groeten van Frans
Topics: 135
v700r schreef:Komt er wÃÂÃÂr een, dit is mijn jaar. Sta in het vlak voor rechtsaf, geen kip op de weg behalve een peloton agenten een kilometer verder op die mij dus ook aanhielden. Blazen, papieren en de hele aanhoudtriedel, je kent het wel. Alles in orde maar toch een bekeuring ik had geen richting aangegeven. 66 euro!! :o
Je begrijpt het niet he. Ze zijn gewoon stinkend jaloers dat jij in zo'n superdikke Volvo 700 rijdt ;D ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 38
Ook ik ben dit jaar de sjaak geweest.
Hoogste dit jaar was 680euro. 70kmh overschrijding. Op een dinsdagnacht om 01:15..
Toch wel even pijnlijk als je vervolgens 2,5wk met het OV moet reizen..
Groeten, Boele
Topics: 54
Dat is een topper Boele!! Tenminste niet met 3 km te hard geflitst.
Groeten van Frans
v700r schreef:Dat is een topper Boele!! Tenminste niet met 3 km te hard geflitst.
Die categorie heb ik ook wel is gehad, in 2009 maar 1 bekeuring en dat is de bovenstaande.
Groeten, Boele
Topics: 9
Wat dacht je ik doe het 1 keer, maar dan ook meteen goed
Wist niet eens dat ze om half 2 's nachts nog flitsen, want dan had ik al eerder een briefje in de bus moeten hebben :
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
werd ook niet geflitst...
Ze reden op grote achterstand, hebben hem op de cruisecontrol gezet bij 200kmh, en zagen toen dat ik met paps leasebak uitliep..
Toen ik doorhad dat ze op me inliepen en ik reeds 220 op de teller reed, wist ik al dat het geen goed teken was..
Leermomentje voor de volgende keer.
Groeten, Boele