Topics: 42
Divadi schreef:PP! schreef:zo hebben we ooit eens een quotewedstrijd gehad, met Robbert 242 en met Divadi ( waar zijn die gebleven?)
Hallo ;D !
Sorry, kan die tekenfilm hieronder nog steeds niet verwijderen, editen or what so ever :
...
Alles goed hier?
Ola Dick!!!!!
is hier leuk, zie aantal ( nuttige ;D ;D) posts, jij ook nog happy in de blubber??
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 14
Ja goed man; we zitten gemiddeld op bijna 100.000 hits (per dag!), dus dat loopt wel. We hebben onlangs weer ons eigen evenement gehad en in maart gaan we met een heel stel naar Duitsland. Verder nog steeds aan het verbouwen, gezinnetje, etc.
Al met al lekker druk dus!
Aangezien ik volledig Volvo-loos ben (op een schitterende lichtbak, wat verdwaalde onderdelen en een setje (originele!) Polarissen na dan ;D), weinig tijd heb en dit forum bij- en voor mij niet echt lekker werkt lees ik hier wel af en toe, maar komt hard-core spammen er niet echt meer van :-\...
Topics: 135
p...p....p...polaris!?! ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
enne...dat onderschrift moet je ff hiernaast op Mijn Account klikken. En dan daar ff verder kijken. Gaat wel lukken.
Al vaker geprobeerd; duurt een eeuwigheid en tot slot altijd weer een foutmelding

...
Polarissen mogen voor belachelijk veel geld evt. wel weg, maar denk dat ze nog wel 'n keer van pas komen ;D
Divadi schreef:Al vaker geprobeerd; duurt een eeuwigheid en tot slot altijd weer een foutmelding
...
Polarissen mogen voor belachelijk veel geld evt. wel weg, maar denk dat ze nog wel 'n keer van pas komen ;D
hmm..inderdaad. Ik had er al eens heen gekeken maar daarna vergeten recht te zetten. Komt goed. Mijn systeembeheerder weet er nu van.
240DL/GL kopen, B230FT erin en die wielen erop!! ;D ;D
TheSaint77 schreef:240DL/GL kopen, B230FT erin en die wielen erop!! ;D ;D
Minstens een GLT of gelijkwaardig uitgevoerd, ik ga niet op van die jutenzakkenbekleding zitten, en dan een Rover V8 met 4HP22 natuurlijk 8) !
en wat vind divadi belachelijk veel geld voor die set polarissen ? ;D
Topics: 42
;D ;D Dick kennende kost het je twee à drie B230ET's
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
B234FT in topconditie
Denk niet dat ze weggaan; kan er altijd nog mooie slangenhaspels of bijzettafeltjes van maken ;D