Topics: 0
Nou Dick,
Succes dan maar met de verdere zoektocht.
Ik denk daarnaast dat je je snel had verveelt met zo'n Cossie ondanks het vermogen.
Als je een 850 vindt gaan we je dan ook wat meer op het VOLVO-forum vinden of op het 850-forum?
En mado het is idd het aantal peekaa's dat mij aansprak. En niet die tupperware. Alleen die XR4i vond ik vroeger echt mooi.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Topics: 12
wel veel petjes die zo'n auto graag aanhouden :wink:
45 1993,v70 awd 97
Topics: 14
Helaas, een 850 kon voor mij toch niet tippen aan:
Heerlijk voor woon-werk, nu nog iets leuks voor erbij 8)
Topics: 15
Over wansmaak gesproken, heb je die blauwe B Kadett met Gulf sticker nog steeds? Die zag ik vanmiddag rijden in de buurt van de Ikea tussen Borne en Hengelo
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 15
Over smaak gesproken: Zo'n Alfa is gewoon schitterend. Veel plezier ermee!
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
scimitar schreef:Over wansmaak gesproken, heb je die blauwe B Kadett met Gulf sticker nog steeds? Die zag ik vanmiddag rijden in de buurt van de Ikea tussen Borne en Hengelo
:lol: Haha; ja, daar rijdt m'n vriendin nog altijd in! Kost geen drol, rijdt ècht altijd en er zit net weer een frisse APK op (zònder op- of aanmerkingen) 8) !!!
scimitar schreef:Over smaak gesproken: Zo'n Alfa is gewoon schitterend. Veel plezier ermee!
Thanx; heb het ook altijd prachtige wagens gevonden (tijdje een 24V gereden 8) ) en nu ik weer een kilometervreter nodig had, kon ik deze niet laten staan! Iedereen verklaart me voor gek en ik heb er gisteren al mee gestaan, maar het rijdt (nu weer :lol: ) super en ik ben er eigenlijk gewoon heel blij mee 8) !
Topics: 74
Mooie strakke stijlvolle kar. Mooie auto zeg. Top!
Eigenlijk mist 'ie alleen achterwielaandrijving

...
Topics: 34
Divadi schreef:Eigenlijk mist 'ie alleen achterwielaandrijving
...
Ik heb ook gezocht naar een 164 ipv de 940, maar kon niks naar mijn zin vinden op LPG of diesel, eigenlijk allemaal benzines die er zijn. Anders had ik het ook wel geweten! Schitterende bakken!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen