Volvo 142 B23 schreef:Uiteindelijke oorzaak bij ons zat in combinatie van alle factoren. Maar de ultieme doorslag kwam toch door het vrijleggen van de kabels naar de bobine.
Ik denk bij mij ook, we hebben uiteindelijk de massa wat verbeterd, de kabel van de bobine vrijgelegd. uiteindelijk gaf de hallsensor telkens een storing , dat konden we via de software zien, het vermoeden was dat dat kwam van alle vonken in de kap, ik heb een beschermende kap gemaakt en de stroomverdeler heb ik zo geplaatst dat de vonken zo kort mogelijk hoeven over te springen, dat is gokken en beetje logisch nadenken en toen .......... voila opgelost, Bosma is toen tijdens het proefrijden druk aan het tunen geweest, en het resultaat........
draadeindjes
oude ankerplaat
en zo past hij precies in de verdelerkap
Een geweldig lopende ODD FIRE PRV met Electronische Injectie hij trekt als nooit tevoren en klinkt als een klok.
Ik ben er afgelopen weekeind mee naar LeMans Classic 24 uur geweest, zonder storingen, helemaal goed, een paar x op zijn staart getrapt en bij 170 op de teller vond ik wel zat,
bij 3000 toeren 130 rijden is heerlijk.
met de vriendjes
Le Mans vlak voor de start
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988