Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbovelgen!
die aanslag die soms op velgen kan zitten van remstof enzo gaat er dan wel af...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Das echt hardnekkige zooi trouwens. Als je 't er niet regelmatig genoeg eraf haalt krijg je het er niet eens meer af.
klopt, het brandt een beetje in als het ware. Maar die commandant is echt 'killing' goed daartegen...met een natte doek rustig polijsten...moet jij maar es kijken hoe dat er uit ziet!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
En daarna de zaak weer lekker in de was zetten, om het weer glad te maken.
Dan kan je het makkelijker schoon houden !

o o o wat mooi....
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Maar de buurman is werken... Ze worden zonder groene commandant ook al behoorlijk mooi.
Ik heb een paar plekjes aangestipt op ??n van de velgen, maar de lak blijkt een stukje donkerder te zijn, terwijl de kleur van het dopje precies overeenkomt met de kleur van de velg. Weet iemand van jullie misschien welke kleur ik moet hebben? Een kleurcode ofzo?
Met dit merk werk ik meestal velgen bij, er zijn twee soorten velgen zilver, een lichtere en een .... (je raad het al) een iets donkere.

https://wwws.autoshop.nl/winkel/artikel....=29&Mid=96

Dan moet je waarschijnlijk de lichte hebben.

DIT KAN JE OOK UITSTEKEND KWASTEN, GEWOON EEN BEETJE IN DE DOP SPUITEN EN DAN KWASTEN.... o sorry
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Dat is precies het merk dat ik heb... maar de werkelijke kleur komt dus niet overeen met wat er op het dopje te zien is.
Er zijn twee soorten velgenzilver, zeg je. Maar wat ik heb is niet speciaal voor velgen, het is gewoon autolak. Niet goed?
Het is iets harder of slijtvaster denk ik, en de kleur he.
Er zijn maar een paar tinten "velgenzilver"

En in autolak heb je wel honderd soorten zilver.

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.316 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)