Topics: 54
PB240 schreef:Juist focus op het positieve, de dingen die je wel mag!
Binnen een maand mijn eerste 2 boetes binnen gekregen, bij elkaar toch zo'n 150E..
Allebei snelheid, dus met de volvo's iets rustiger rijden, maar met de wagens van de baas kan ik het toch vaak niet laten.
Je was er dus blij mee, idd erg positief. ;D ;D
Groeten van Frans
Tussenstand van deze maatschappelijke discussie;
De meesten hier vinden het vervelend een bekeuring te krijgen maar vinden het ook wel begrijpelijk want ze zijn stout geweest en dat mag niet. Het is voor hun eigen bestwil/veiligheid en het land blijft er leefbaarder door. De achterbakse manier waarop onze "blauwe vrienden" meestal bekeuren is goed want anders leren ze het nooit.
Groeten van Frans
Topics: 84
Je vergeet een conclusie: ondanks herhaalde uitnodigingen van jouw kant ben je nog steeds niet uitgemaakt voor puberale verkeersezel (doe ik ook niet), en blijven wij begripvol en inhoudelijk reageren.
Wij moeten wel hele goede ouders zijn.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 18
haha een verkeersezel bende ;D
Marc1970 schreef:Je vergeet een conclusie: ondanks herhaalde uitnodigingen van jouw kant ben je nog steeds niet uitgemaakt voor puberale verkeersezel (doe ik ook niet), en blijven wij begripvol en inhoudelijk reageren.
Wij moeten wel hele goede ouders zijn.
Nee ik vergeet niets Marc, de conclusie trek jij wel en ik nodig helemaal niemand uit. Wel fijn dat jij zo begripvol en inhoudelijk reageert, daar word ik helemaal vrolijk van.
Groeten van Frans
PB240 schreef:haha een verkeersezel bende ;D
?
Groeten van Frans
Topics: 84
Joho, graag gedaan! Ik wordt ook erg vrolijk van jou Mr. v700r! Je bent een zonnetje op deze druilerige dag. Misschien ga ik er zelfs een smiley aan besteden
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Ja idd het is slecht weer, moet maar een beetje op m'n snelheid letten.
Groeten van Frans
Topics: 41
Rhino schreef:aRjen.T schreef:ikke vandaag dagvaarding gekregen voor openbaar dronkenschap...
ze zijn gek geworden ???
Hoe kan dat?!! Jij zit toch al een half jaar binnen aan je volvo te lassen?
tsja maar als ik dan een keer die schuur uit kom dan zuip ik me eigen gelijk krom
om de roest even te vergeten ;D
Komt er wÃÂÃÂr een, dit is mijn jaar. Sta in het vlak voor rechtsaf, geen kip op de weg behalve een peloton agenten een kilometer verder op die mij dus ook aanhielden. Blazen, papieren en de hele aanhoudtriedel, je kent het wel. Alles in orde maar toch een bekeuring ik had geen richting aangegeven. 66 euro!! :o
Groeten van Frans