Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dvd Henqui
Jojoman schreef:Heeft iemand hier de DVD ??

Via MP zie ik alleen maar de nieuwste VADIS dvd's en ik weet niet in hoeverre de 240's daarin afgedekt zijn (ik vermoed niet zo heel erg uitgebreid)

Heeft iemand hier de dvd of weet iemand waar ik hem kan kop(ier)en :lol:

In Vadis vind je alleen onderdeellijsten/nummers van de 240. Geen reparatieinstructies oid.

Soms zijn de plaatjes bij de onderdelen wel informatief als je iets uit elkaar wilt halen met als doel het ooit nog in elkaar te zetten..

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Ja, maar het nivo van mijn technisch inzicht (hee Sander :lol: ) maken die reparatieinstructies niet zo veel uit..

Tekeningen etc zijn wel weer interessant Big Grin
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
Jojoman schreef:Heeft iemand hier de DVD ??

Via MP zie ik alleen maar de nieuwste VADIS dvd's en ik weet niet in hoeverre de 240's daarin afgedekt zijn (ik vermoed niet zo heel erg uitgebreid)

240 staat er nog "gewoon" volledig in....
De DVD die hier circuleerde werkt volgens mij bij niemand meer...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Kan iemand die DVD niet ff rippen en downloadeble maken...moet toch kunnen voor ons als fanatieke volvo liefhebbers :lol:

We hebben de Buma Stemra kosten al wel via alle onderdelen betaald :lol:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
Lukas Lagerweij schreef:Kan iemand die DVD niet ff rippen en downloadeble maken...moet toch kunnen voor ons als fanatieke volvo liefhebbers :lol:

We hebben de Buma Stemra kosten al wel via alle onderdelen betaald :lol:

Ga je gang, ik zie je link graag tegemoet :lol: Big Grin
Antwoord
Ok, ik ga hem wel ff kopen...

Copietjes (het moet toch te kopieren zijn Big Grin ) kunnen overgenomen worden...
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
Jojoman schreef:Ok, ik ga hem wel ff kopen...

Copietjes (het moet toch te kopieren zijn Big Grin ) kunnen overgenomen worden...

Geweldig, hier klant nummer 1. Wel de 2006 versie?
Ik hoor wel wat het kost Big Grin
Antwoord
2005 Laatste versie staat er in de advertentie....

Maakt toch ook niet meer uit voor die oude dingen van ons :?:
Antwoord
Anders is vadis ook via bittorrent te downloaden Smile
http://www.mininova.org/tor/239875

Ik heb hem zelf getest en met een paar trucjes werkt hij prima. Helaas wel engels, ik hou het toch nog maar bij mij zweedse Wink
Ik neem aan dat iedereen problemen heeft gekregen met dat de versie verlopen is? Bij deze versie (die hier boven dus) valt dat op te lossen door een file te veranderen.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
klant nr 2 (ps staan er ook onderdelen nummers voor de turbo bij)
mail me maar voor de prijs
groeten
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)