Topics: 54
het ziet er gelikt uit ticcie!!
hoe oud of hoe de auto eruit ziet maakt bij deze velgen niets uit want ze staan altijd =D>
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Topics: 135
Gaaf hoor die polarisjes. Alleen MOETEN er spatlapjes onder deze kar natuurlijk. Het is altijd een beetje een 'geamputeerd' gezicht zo zonder.
Verlagingssetje op je broertjes bak vind ik echt super. Ik weet nu zeker dat ik die ook wil. Dan komen de Virgo's veel beter uit.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 44
ja ik ben ook van verlagingsveren te kopen dan zijn de wielkasten net iets meer gevult met de virgo?s
alleen ik sta nog te twijfelen of ik hem rondom verlaag of alleen voor
en ik weet nog niet welk merk veren
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 135
ik ook niet. Maar ik zag die van Wouter voor 'tief' liggen gisteren. Achter moest hij nog. En ik vond het wel wat.
En als ik zo vrij mag zijn: even een quote van een mailtje van Paul Sprangers, zn broer;
Citaat:ik heb een Lesjofors set: oe-leverancier van Volvo! 35-40mm verlaging.
> let op dat een set TUV-goedkeuring heeft! Dat betekent nl. dat de veerkarakteristiek niet afwijkt bij zwaar inveren;
> let op dat je een set voor de estate hebt, die hebben nl. iets verzwaarde achterveren
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 33
IK WIL OOK POLARISSEN!!!!!
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Topics: 14
Moet je 'pimpmy264' ff PB-en; die heeft nog een set voor ? 700,-
Topics: 22
Lukas Lagerweij schreef:IK WIL OOK POLARISSEN!!!!!
en op ebay.de staan er 12 stuks originele volvo polarissen, gloednieuw, voor 169? per stuk... ook een nette aanbieding
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 33
Citaat:voor 169? per stuk... ook een nette aanbieding
Ja idd alleen niet voor een student :roll:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Topics: 14
Heel soms vind je een setje voor rond de ? 500,-, maar ga er maar niet van uit dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten als het Polarissen betreft
Er zijn ook imi's (zonder randje), maar die doen niet veel onder voor de originelen (m?t randje!)...
mijn setje was gelukkig nog net wat goedkoper, incl aardige banden. Maar laat ze toch stralen en dan spuiten in dezelfde kleur zilver als m'n turbo. Dat gaat erg cool uitzien vlgs mij!
Mot nog wel een setje goede slotbouten kopen....