Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pierre proudly presents! Klaar!
[

[/quote]

Gekookte lijnolie! €4,50 inclusief kwastje! Werkt fantastisch. Heb het aangedurft op mijn LE. Vele clubleden van de 700 vereniging hebben dit reeds gedaan, heb het gezien, was gelijk om!
[/quote]

Waar is dat te koop? heb hetzelfde euvel met mijn 244.
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord
Gewoon bij de bouwmarkt!
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
Hoi Pierre, strakke bak man ;D

Kun jij mij vertellen wat nou zo'n achterklepspoiler kost?
Ik ben ook op zoek naar zo'n ding ??? maar zie erg verschillende prijzen en was dus benieuwd wat jij er voor betaald hebt.
Antwoord
Bert N schreef:De bagagerek die je op de foto ziet heb ik ondertussen niet meer. Deze heb ik verkocht en ik heb een nieuwe bij Estateservice gehaald. Kost ongeveer 100 euro.
Die op de foto was 1 voor een ouder model en de nieuwe past veel beter.
ik heb er ook een gekocht bij estateservices, vandaag gemonteerd en past perfect! bedankt voor de tip Wink
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Hoi Pierre, strakke bak man ;D

Kun jij mij vertellen wat nou zo'n achterklepspoiler kost?
Ik ben ook op zoek naar zo'n ding ??? maar zie erg verschillende prijzen en was dus benieuwd wat jij er voor betaald hebt.

Ik heb €125.- betaald voor de dakspoiler. Veel duurder mogen ze tweedehands niet zijn volgens mij.
Niets is zeker, zelfs dat niet
Antwoord
ik op de volvobeurs €65,- originele 'Thermoform'. Dat schijnt t (Deense) merkt te zijn die die dingen toen origineel voor Volvo maakte. Ik moet m er nog op zetten. Van de week eens kijken. Maar mn klep is ook niet echt te best.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)