Topics: 135
inderdaad...die Taunus viel me ook al op. Helaas geen 6 cilinder. Die had mn buurman vroeger. Grasgroen was ie. En ik kreeg altijd kippenvel als ie de straat in kwam van die 6 pitter....heerlijk geluidje maakte die. Maar of die wagens er nog zijn...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 55
TheSaint77 schreef:inderdaad...die Taunus viel me ook al op. Helaas geen 6 cilinder. Die had mn buurman vroeger. Grasgroen was ie. En ik kreeg altijd kippenvel als ie de straat in kwam van die 6 pitter....heerlijk geluidje maakte die. Maar of die wagens er nog zijn...
Jazeker zijn die er nog ! Tot vorig jaar reden er in mijn woonplaats (2500 inwoners) 2 rond ! Een 2 liter V6 en mijn eigen 2.3 V6. Ik heb 'm vorig jaar verkocht en die andere is vorige week verkocht....

Wel aan liefhebbers, gelukkig (die dingen zijn nl. ook populair in de banger-race...).
Overigens rijdt er, behalve die van mij, GEEN ENKELE 240 rond.........

. Maakt het wel weer exclusief !
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Topics: 41
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 15
TheSaint77 schreef:inderdaad...die Taunus viel me ook al op. Helaas geen 6 cilinder. Die had mn buurman vroeger. Grasgroen was ie. En ik kreeg altijd kippenvel als ie de straat in kwam van die 6 pitter....heerlijk geluidje maakte die. Maar of die wagens er nog zijn...
Dat geluid komt me erg bekend voor: in de Scimitar GTE zit zo'n Ford blok in de 3ltr versie.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 54
heb er vroeger zat tebarst gereden in de cross

en zit nog steeds met een zooi onderdelen.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Topics: 55
Schaam je, barbaar :evil: ..................
Ik zag laatst een filmpje van het achteruitrijden met Dafjes (je weet wel, Ter Land Ter Zee enz.)................... vreselijk om te zien hoe de prachtigste exemplaren (55 marathon coupÃÂ
enzo) aan stront worden gereden. Kon er echt niet meer naar kijken....
Maar Daf-rijden blijft zo wel een exclusieve aangelegenheid (hoewel er hier in het durp 2 Dafs rijden en maar ÃÂ
ÃÂ
n 240

)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Topics: 135
Henqui, welke auto's blijven nu nog over?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"