Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sportuitlaat
zelfs dat is origineel dat het stuk is platgenepen ongeveer 15cm net bij de as
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
maf h?!? zal wel niet veel invloed hebben...maar toch...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ik zie dat de postjes over de uitlaat van SAM verdwenen zijn.

Ik had in ieder geval bij hun een 3 inch stalen uitlaatsysteem gezien, nou stonder er alleen 2 afbeeldingen bij, eentje met de originele dwarse einddemper en ÃÂÃÂn met een rechte demper.

De ene die ze hebben is dus met een rechte demper!!!! Big Grin Big Grin Big Grin

Volgens mij +/- 320 euro ex verzend kosten. Wat is het makkelijkst om zo'n ding deze kant op te halen. Moet je hiervoor nog weer invoer belasting betalen?
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
Wie gaat er een keer mee shoppen in Zweden :lol: :lol:
Antwoord
Lukas Lagerweij schreef:Wie gaat er een keer mee shoppen in Zweden :lol: :lol:

Als we op zoek gaan naar een 2-deurs interieur wil ik wel mee :roll:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
50 euro voor een set remblokken ?? zo dan.

ik haal regelmatig spul uit zweden via post maar het valt allemaal reuze mee hoor qua verzendkosten.

Zal een vriend van me uit zweden het is even vragen.

//

Als je weet wat de afmetingen + het gewicht is dan kan hij het wel voor je berekenen hoor ik net :wink:
Antwoord
320 + 50 verzendkosten scheelt nog maar 200 met een RVS uitlaat van Ferrita. Voor mij is de keus dan een simpele, zeker gezien de goede verhalen over de Ferrita.

Misschien kunnen we kwantum-korting bedingen als we er 2 bestellen?
Antwoord
Ticcie schreef:320 + 50 verzendkosten scheelt nog maar 200 met een RVS uitlaat van Ferrita. Voor mij is de keus dan een simpele, zeker gezien de goede verhalen over de Ferrita.

Misschien kunnen we kwantum-korting bedingen als we er 2 bestellen?

In een RVS uitlaat ben ik wel geinteresseerd, ik had graag meer info.. Wink

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
zie europeantuning.com en ferrita.com

E570 compleet systeem 3 inch, zie ook andere topics.
Antwoord
3 inch is echt groot, :o net zo groot als bij ons het blik waar de Senseo koffiepads inzitten :lol: :lol: :lol:

Ik had het er laatst met Jan-Willem over, dat een rvs pijp zo'n schel en snerpend geluid maakt, we liepen toen bij de Zuiderzee rally en daar rijden ze met die dikke rvs pijpen. Kan ook door de wanddikte komen en soort dempers maar ik heb zelf geen ervaring met de Ferrita dus weet niet hoe die klinkt. maar het staat me een beetje tegen, die demper dwars, ik zit eigenlijk te denken om na verloop van tijd die rechte 3 inch pijp van S.A.M. te halen en die evt na te maken in RVS. Goede compromie lijkt me.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)