Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Net gepoetst
Citaat:Er moet eigenlijk nog een krat bij.....
Das wel handig, kan je 24 flesjes poetsmiddel in kwijt Wink
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Dat bedoel ik... Big Grin
Met de laatste groupbuy 10 0,5 ltr spraybottles gekocht. Is best nodig, sommige reinigers gebruik je in verschillende verhoudingen. (APC (All Purpose Cleaner) kun je bv in een 1:100-verhouding voor je ramen gebruiken, in 1:15 voor je bekleding, 1:7 voor de banden, 1:4 voor het grove werk.) Die kan ik dus eigenlijk al niet meer kwijt. Kratten die je ziet, zijn alle drie 36 ltr-kratten.
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Dan moet je, heel vervelend, eerst al die flesjes leeg tikken en weer inleveren.
Als je hulp nodig hebt....... Big Grin
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Black Moose schreef:Ik voel een nieuw topic aankomen.......
Ze bieden de mogelijkheid om als vereniging, club, forum o.i.d. een georganiseerde middag demonstraties en informatie bij te wonen. Ik heb een "universele" middag meegemaakt en dat is niet meer goed gekomen Tongue (is dat nieuwe topic meteen goed gevuld met foto's)
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Sebastiaan! schreef:[Afbeelding: img8562.jpg]

Teeering, schoner kan eigenlijk niet!!
Groeten van Frans
Antwoord
Martin245 schreef:Ze bieden de mogelijkheid om als vereniging, club, forum o.i.d. een georganiseerde middag demonstraties en informatie bij te wonen. Ik heb een "universele" middag meegemaakt en dat is niet meer goed gekomen Tongue (is dat nieuwe topic meteen goed gevuld met foto's)

Beter wordt dat de volgende meeting van Volvolvo!
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
v700r schreef:Hahaha het kevlar riempje heb ik al een tijdje in huis en idd voor Jelmar had ik er ook een besteld, het is nèt even anders dus.

dus, hij stond vandeweek te vertellen dat ik ze via hem kan kopen. en hij via jou dus? handig allemaal die tussenhandel...

staat wel stoer maar niet echt een product voor de doorsnee nederlandse redblock...

Yellow240 schreef:Beter wordt dat de volgende meeting van Volvolvo!

misschien kan ik eenzet een zondag uitnodigen bij mij. beter dan turtle en autoglym bij elkaar. 1x per jaar in de was ipv elke maand
Antwoord
242-turbo schreef:misschien kan ik eenzet een zondag uitnodigen bij mij. beter dan turtle en autoglym bij elkaar. 1x per jaar in de was ipv elke maand

Met de auto in de was zetten ben je er niet. Wil je resultaat, dan komt er echt wel iets meer bij kijken. Ben wel benieuwd naar het spul en ik kom ook zeker kijken, maar een standtijd van een jaar....? Fabeltjes als WaxOyl zijn ook al ontzenuwd.
`88 245, B230K, M47
Antwoord
v700r schreef:Teeering, schoner kan eigenlijk niet!!
Geen verkeerd spuitwerk, uit de losse pols, met een potje Motip Wink
Antwoord
242-turbo schreef:dus, hij stond vandeweek te vertellen dat ik ze via hem kan kopen. en hij via jou dus? handig allemaal die tussenhandel...

staat wel stoer maar niet echt een product voor de doorsnee nederlandse redblock...

Nee joh Carlo ik wilde zo'n riem hebben/bestellen en Jelmar vroeg of ik er voor hem ook een mee kon laten komen. Als hij daar handel in ziet vind ik dat prima maar ik sta er verder buiten, dat is niet mijn kopje thee.
Vergis je niet in zo'n kevlar riem want buiten dat het stoer zou staan gaan ze ook nog 3 x langer mee.
Groeten van Frans
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)