Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespotte ongelukjes
Sander van Buiten schreef:Die gozer onder die vrachtwagen stond vandaag in de krant: "Ik kan iedereen een Volvo aanbevelen".

:lol: 8) :lol:

Dat is de betere (gratis) reclame......

Walter, ik ruik handel voor jullie! Doe hem een goed aanbod, fotootje erbij en ......... 8) :roll:

Das niet zo best want dan wordt alles voor de echte liefhebbers weggekaapt door van die mafkezen die niet kunne rijden en dus veilig willen zitten, met als gevolg dat degene die in aanvaring komt met die volvo dr waarschijnlijk ook nog es niet zo best vanaf kom.. :twisted:
Antwoord
Wordt de V70 gewoon de klassieker van de toekomst.
Maar zo'n vaart zal het niet lopen. Een (nieuwe) Volvo is voor de massa niet te betalen.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Maar dat was vroeger toch ook al zo? Ik bedoel: de instap-240 kostte rond 1977 ook ongeveer 18.000 guldens. De mijne ergens rond de 38.000. Daar kocht je ook een heel behoorlijke Mercedes voor.
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
Ja inderdaad. Die prijzen zijn nooit mals geweest. Mijn 242 koste nieuw 22.000 gulden. De GLT ruim het dubbele 10 jaar later Confusedhock: .
Dus zal het nooit een massa auto worden. Al profiteert Volvo natuurlijk wel van de lease-hype nu.
En de 240 is trouwens no steeds het meest verkochte model ooit!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
En terecht ...
Antwoord
ik las in de krant dat degene die met zn V70 half onder de vrachtauto was gekomen een Audi had besteld...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Dat zal dan wel geen goedkope zijn aangezien die man een Audi 'besteld' heeft.
Antwoord
Of hij liep bij de VOLVO-dealer binnen en zei, terwijl hij naar een V70 wees:

Au, die ...
Antwoord
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
zo'n gore A6 zeker...bleechh! Had mn vorige baas ook...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)