23 May 2008, 10:08
Ik zeg dat ook

Dirk242 - "De witte"
|
23 May 2008, 10:08
Ik zeg dat ook
![]()
23 May 2008, 13:25
damn, grp A replica! dat zou mooi zijn. maar dan wat meer van deze tijd (geen K-jet enzo) en dan de Nurburgring tot je 2e thuis maken. Zie ik wel zitten ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
23 May 2008, 14:48
Niks group A replica. Matzwart rollen, overdreven wielen en klaar.
Helaas heb ik (nog) weinig technische kennis. Eerst eens wachten tot Chris zijn blok beschikbaar is. Ik denk dat dat een mooie basis is om mee te beginnen (waar ik serieus interesse in heb). Dus nog 2 jaar wachten. Misschien is het wel iets om dat in de bruine te bouwen tegen die tijd. Ach, hoop wensen, ik blijf lekker dromen... ![]()
23 May 2008, 15:17
inderdaad 2 van die bakken is te veel van het goede, bruine tunen, witte zo houden. Of andersom.
23 May 2008, 15:27
Het scheelt dat de witte van pa is en de bruine van mij.
De bruine is nog perfect en erg origineel (in ieder geval na een paar verandering weer origineel te krijgen) en heeft weinig gelopen. De witte is minder mooi en heeft veel gelopen en dus minder zonde om het een en ander blijvend aan te veranderen. Ik vind het tevens jammer dat de bruine zijn LPG installatie dan weer moet verliezen. Of gaat LPG en een turbo samen? (Dit allemaal geheel offtopic natuurlijk ![]()
23 May 2008, 15:33
Volgens mij inderdaad niet zo simpel.
LPG installatie zal dan wat anders worden, vergeleken met wat je nu in de auto's hebt. Omdat je van een carb motor naar een injectie gaat.
23 May 2008, 15:39
Dat snap ik niet helemaal? LPG en turbo gaat, bedoel je dat?
23 May 2008, 17:31
Minder ouwehoeren, meer sleutelen ??
23 May 2008, 18:03
Waar doel je op, Jelmar Almighty?
Het zijn maar ideeen, die ik hier neer typ zodat andere mensen daar hun mening over kunnen geven. Ben al heel de dag aan de bruine aan het prullen en kijk/typ tussendoor af en toe op het forum... Oja, voor de duidelijkheid. Ik heb geen garage waar ik zomaar een hoop spullen kan neergooien. Dus als er iets gemaakt moet worden, dan moet toch eerst alles een beetje duidelijk zijn voordat er spullen gekocht worden. Tevens heb ik nog ouders waar ik naar moet luisteren en de studie/geen bakken met geld ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|