17 March 2008, 22:47
Staande ovatie voor Kaasie (en voor Saint natuurlijk)
|
!!!!! PAS OP !!!!!!! STOPPEN !!!!!
|
|
17 March 2008, 22:47
Staande ovatie voor Kaasie (en voor Saint natuurlijk)
17 March 2008, 22:59
ik hoop dat het je duidelijk genoeg is voor je sugarbrowndirk242.
klein detail trouwens sugarbrowndirk242: het is Beigeturbo242metgatinzijngrilledooreenhefarmvaneentrekkerKAASIE. in plaats van Beigeturbo242metgatinzijngrilledooreenheftrucklepelKAASIE kleinigheidje maar goed we weten het de belangrijkste details lees je. ;D en dat is dat gat in de grill. :-\ dus bij deze wie heeft er nog een heel grilletje liggen voor mij.??????? ![]()
17 March 2008, 23:13
Het verhaal is duidelijk. Hopelijk hebben anderen er ook iets aan!
Laat je die lampen er dan meteen uit? Dan hebben we dadelijk bijna dezelfde 242. de jouwe is misschien iets sneller...
17 March 2008, 23:16
hahahahaha ;D
das een goeie dirk242 ik heb trouwens een knappe zonder lampen grill leggen in mijn magazijntje. maar vind deze met lampen foei lelijk en dat past wel bij deze wagen.
17 March 2008, 23:20
Dirk op MP staat een oranje 242 te koop met ronde koplampen, en lpg onder de 1000,-
Hij is alleen van "Jordy uit Apeldoorn"...
18 March 2008, 00:34
@kaasie; ik had al gepost vanavond t komt wel goed hoor kerel...
![]() @allen: o en over fooi gesproken: DRUK vooral op de paypalknop op de voorzijde van deze site. tot nu toe redelijk wat sponsoring gehad voor de afgelopen tijd. Maar het nieuwe jaar staat weer voor de deur. Dus ook kosten.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
18 March 2008, 01:02
Als een serieus draadje als dit zo kan verwateren
in het elkaar te koop aanbieden van onderdelen zonder dat een moderator ingrijpt, zie ik niet in waarom ik er geld in zou steken.
18 March 2008, 01:43
Stinky schreef:Als een serieus draadje als dit zo kan verwateren makkelijk praten...en bedankt hoor... ook welkom hier trouwens. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
18 March 2008, 02:00
![]() Niet zo raar dat iemand die zich 'the saint' noemt conflicteert met een 'stinky' anywayz.... correct me if i'm wrong, maar volgens mij is er dit aan de hand: de 200-serie mensen zijn hier in de meerderheid (qua aantal en qua postings) en daarvan zijn er die vinden dat hun forumpje niet teveel moet neigen naar andere types als 7,8 en 9 honderd. een serieuze discussie hierover verwordt tot geouwehoerzwam over koplampen en grilles. en de penningmeester komt vragen om meer geld... ik denk dat als je een noodlijdend forum in leven wil houden je je niet kunt beperken tot one-liners en vragen om donaties. wees een vent en vraag een ieder om on-topic te blijven. als geen ander weet ik dat je het als forum moderator nooit goed kunt doen dus verwijt mij nooit 'makkelijk praten'. wel bedankt voor je welkom
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|