Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Divadi's (wan)smaak
Big Grin
Antwoord
ik ken misschien een mooie 450 pk cossie die weggaat...

moest geloof ik rond de 15.000 eu op brengen, weet het niet precies, zal het nog eens vragen :lol:
Antwoord
Zo, nog vet duur ook dus.Voor dergelijke bedragen kun je hele leuke auto's kopen hoor.Of dit dus.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Citaat:Naam: Ford Sierra RS Cosworth Turbo
Prijs: € 12.950,-
Bouwjaar: 11/1986
Kilometerstand: 64.592 km Nationale Auto Pas
Kenteken: 64-JG-PB
Carrosserie: Coach
Brandstof: Benzine
Transmissie: Handgeschakeld
Gewicht: 1200 kg
Motor:
Kleur: Diamant wit (Wit)
BTW/marge: marge
kicke die kilometerstand. Echt vet, maar je vraagt je af hoe dat nou echt kan.

Dick, die RAV4 is dus verkocht? Prima keuze zo'n Cosworth Turbo. Ik wil graag eens naast je zitten als je m meeneemt en de sporen geeft! Volgens mij is dat echt een killing zo'n ding. Super!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ha; nog iemand die het snapt (zal de generatie wel zijn :wink: ); helaas is de werkelijke km-stand 164000 (zo'n Frod heeft nog een 5-cijferige km-teller)...
Ik heb 'm nog niet gekocht trouwens hoor, want vind het toch wel erg veel pegels, ben nog in de 'oriënterende fase' en vind gewoon tàveel auto's leuk (ik weet het; gruwelijk luxeprobleem :oops: )...
RAV is i.i.g. weg...
Antwoord
Ooit,
heel lang geleden heb ik eens staan kwijlen bij ÃÂÃÂn van de eerste Sierra's XR4i. (idd die met dat rare ruitje)

Daarna kwam de Cosworth. Heel veel vermogen maar een belabberde wegligging.
Ik vond en vind het echt nog wel mooie bakken maar voor mij hoeft het niet (meer).

Wat niet wegneemt dat als je een goed exemplaar vindt, en zo te zien is deze dat, en er zorgvuldig mee omgaat je er nog altijd plezier aan kunt beleven. Met name tegen "petjes". Die zo'n apparaat niet kennen.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
Cosworths zijn prima apparaten, heb aan meerdere mogen sleutelen, en wat betreft die wegligging, als je zo'n auto koopt is 9 van de 10 keer het onderstel toch al vele malen verbeterd :wink:

ik zou zeggen; DOEN !

topauto's !
Antwoord
Ja tuurlijk moet je het in zo'n ding constant opnemen tegen "petjes".Gek he?.Het is nou niet bepaald een wolf in schaapskleren.Ik begrijp niet precies wat je nou mooi kan vinden aan die auto.Betekent dat dat je dus ook staat te kwijlen bij een sierra 1.6 met een berg wit plastic erop of zit het hem puur in de pk's en wordt ie daardoor dan ook ineens mooi?Zal hem inderdaad wel in de leeftijd zitten want ik vind het geen volwassen auto
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Er zijn natuurlijk ook 'petjes' die het apparaat wel kennen. En er dan misschien ook wel een hebben.
Antwoord
het hoort ook wel een beetje bij elkaar, met een 2fast4u sticker achterop
45 1993,v70 awd 97
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)