Topics: 16
Ooit reed mijn 142 in Zweden rond en later in Noorwegen, die heeft dus aardig wat sneeuw gezien. Hier nog een fotootje ervan met zijn oude baas uit Noorwegen
(Het gerucht gaat dat de auto van de zanger van Kiss is geweest maar ik geloof t niet)
Topics: 3
Leuk om te hebben zo'n foto!
Ja zeker inderdaad is al weer een tijdje geleden maar ong. elk jaar dat ik de auto heb stuur ik die man nog een update met hoe de auto er nu bij staat enzo.
Heb ook nog een paar andere foto's dat ie ergens op de pond staat naar zweden en bij een vakantiehuisje enzo, wel grappig ja.
mile:
Topics: 60
Topics: 38
Vanochtend bij mijn ouders. Zie ik dat de Combi buiten staat. Afgelopen weekend helemaal schoongemaakt om te gaan poetsen.
De reden dat de Combi buiten staat?
Anders moet mijn moeder ruitenkrabben van haar nieuwe Peugeotje. GRRRRR. Dat krijg je als je niet meer thuis woont, en wel de auto's er hebt staan ;-)
Groeten, Boele
Topics: 52
Is de sneeuw er niet juist om te sturen? Dagen als deze mis ik mijn achterwielaandrijving meer dan ooit.
Ziet er altijd wel leuk uit die ondergesneeuwde wagentjes. Toch blij dat mijne in de garage staat
mile:
Topics: 163
Volvo 142 B23 schreef:Is de sneeuw er niet juist om te sturen? Dagen als deze mis ik mijn achterwielaandrijving meer dan ooit.
Ik mis een groot, amper in gebruik zijnd, parkeer- of industrieterrein waar niet gepekeld is. Hier is het Ã
Ã
n grote zwarte drap bende (op de weg) en parkeerplaatsen etc liggen vol met
varkensruggen of lantarenpalen.
Topics: 60
Gewoon op straat