Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KLeur van mijn 262coupe
Claudia schreef:Claudia....die zondag voor het eerst een stukje gaat rijden in een zilverkleurige 262C 8)

Geluksvogel 8)

Mijn tijd komt nog :lol:

Gr Wink
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Ah Thuur!
Jij komt toch wel?

Kom op zeg.....is naast de deur! Big Grin
olvo 850GLT'92, Amazon'66
Antwoord
Sander van Buiten schreef:He, Volvoman, weet je wat zo'n nieuw vinyldak kost?

Ik heb eigenlijk geen idee. ik heb niet veel vertrouwen dat het wel meevalt.
weet jij het wel, of iemand?
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
Antwoord
Nee, ik weet het ook niet. Zal wel weer duur zijn.

Rob, ben (bewust) nog niet wezen kijken. Ben bang dat ik dan domme dingen ga doen.........

Heb net de 264 weggebracht. Toen ik vertelde dat ik naar een 262C wilde gaan kijken, begon garagehouder bijna te huilen....................vertelde dat ie voor een klant die er ook perse eentje wilde, eentje gezocht en gevonden had. Ding stond nu minimaal 3 dagen in de week bij hem in de werkplaats. Geen details (hij had t druk). Zal nog s vragen als ik m ophaal.

Maar ja, hij raadde mij ook af om mijn 244DL weg te doen en alleen in de 264 te gaan rijden. Nog geen dag spijt van gehad. En bovendien: het heeft ook lang niet altijd met verstand te maken......dan kocht ik wel een Starlet oid....... 8) Confusedhock: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Nee, ik weet het ook niet. Zal wel weer duur zijn.

Rob, ben (bewust) nog niet wezen kijken. Ben bang dat ik dan domme dingen ga doen.........

Heb net de 264 weggebracht. Toen ik vertelde dat ik naar een 262C wilde gaan kijken, begon garagehouder bijna te huilen....................vertelde dat ie voor een klant die er ook perse eentje wilde, eentje gezocht en gevonden had. Ding stond nu minimaal 3 dagen in de week bij hem in de werkplaats. Geen details (hij had t druk). Zal nog s vragen als ik m ophaal.

Maar ja, hij raadde mij ook af om mijn 244DL weg te doen en alleen in de 264 te gaan rijden. Nog geen dag spijt van gehad. En bovendien: het heeft ook lang niet altijd met verstand te maken......dan kocht ik wel een Starlet oid....... 8) Confusedhock: :lol:

Wat is er qua techniek dan anders aan een 262C? Ik bedoel, in vergelijk met de 264... Motor is gelijk... Denk dat het een toevalstreffer is dat die 262C zo slecht was
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Zijn ze niet ergens anders gemaakt, toevallig? (Bij Bertone?)
Antwoord
Walter, dat denk ik ook wel een beetje (en wil ik natuurlijk ook graag geloven). Alleen het vinyl dak kan ik mij iets bij voorstellen.

Maar.....Rob heeft natuurlijk wel gelijk: de koetsen werden van Zweden naar Italie verstuurd en bij Bertone afgebouwd. De verhalen zijn altijd dat dat bar en bar slecht gebeurde.

Uiteindelijk zal ook hier wel gelden: goed oppassen en koop m in zo goed mogelijke staat.......................
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
zou 'm dan toch niet uit Europa halen:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-262...dZViewItem

reken op 1000.- meer aan verschepen en keuren ect, maar wel de moeite waard dacht ik zo.

dit is ook wel leuk, nu ken ik iemand die ooit hoopt iets soortgelijks te verwezenlijken Big Grin Big Grin Big Grin

of een leukeTurbo
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:zou 'm dan toch niet uit Europa halen:

reken op 1000.- meer aan verschepen en keuren ect, maar wel de moeite waard dacht ik zo.

dit is ook wel leuk, nu ken ik iemand die ooit hoopt iets soortgelijks te verwezenlijken Big Grin Big Grin Big Grin

Als ik de prijzen en de staat van die auto's bekijk dan realiseer ik me dat je voor een goede EN betaalbare 200serie toch echt in Amerika moet zijn.

of een leukeTurbo

Als ik de prijzen en de staat van die auto's bekijk dan realiseer ik me dat je voor een goede EN betaalbare 200serie toch echt in Amerika moet zijn.
Antwoord
jos schreef:
PP schreef:zou 'm dan toch niet uit Europa halen:

of een leukeTurbo

De mijne komt ook uit Amerika. Ik had er een goede koop aan. Alexander Stuurman haalt zo nu en dan een goede 262c naar nederland. Kies wel een droge staat, zodat het plaatwerk goed is. De amerikanen hebben wat minder oog voor de " buitenlandse techniek". goedkope paintjob en geheel eigen technische oplossingen. Veel onderdelen werken vaak niet meer.

Johan
544 sport, Duett, Amazone 133GT, P1800E, P1800E, 1800ES, 242 Nordica, 245 gl, 262c Bertone two tone, 262c Bertone, 780c Bertone, 480 Turbo, C70 Cabriolet, C30,
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  volvo 262c: silver met zwart in andere kleur!! killercroc 83 82.718 16 May 2006, 23:06
Laatste bericht: mado

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)