Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boedr's 164's
Prijs en kwaliteit tov KDFI. Met MS3X ben je veel beter af.
Antwoord
en opties, ik wil 6 cylinders sequentieel rijden(wel semi-wasted spark) en dat kan niet met kdfi ofzo die ondersteunen enkel 4 cylinders sequentieel, megasquirt ondersteund 8 cylinders sequentieel.
Antwoord
Klinkt logisch als je het zo zegt ja Big Grin (lijkt me leuk om te doen).
Kan je ook een zelftest doen, zodat je weet dat je goed gesoldeerd hebt?
Antwoord
er zijn een paar stappen die je moet doormeten voor je de processor op de printplaat plaatst, verder is het veel uitzoekwerk welke sensoren je gebruikt etc hierdoor kan het zijn dat je dingen anders moet doen op je printplaat, iets moet toevoegen, of iets doorverbinden.
Antwoord
Zo vandaag begonnen aan de daadwerkelijke ombouw van d-jetronic naar megasquirt standalone ms3x ecu.
Dag dag d-jet en een astmatische lpg mengstuk, merk net pas op dat ik 4 diodes mis om de toerenteller en lpg relais aan te sturen.
Foto's uitbouw d-jet en verzameling onderdelen die er in plaats moeten komen, helaas niet de mooiste foto's.
Morgen weer verder :lol:
[Afbeelding: P1050066_zps366de12e.jpg]
[Afbeelding: P1050067_zps6c115a60.jpg]
[Afbeelding: P1050068_zps179942b3.jpg]
[Afbeelding: P1050069_zpsea553ac4.jpg]
[Afbeelding: P1050071_zps28f1727a.jpg]
[Afbeelding: P1050072_zpsf121fe52.jpg]
[Afbeelding: P1050073_zps5b223945.jpg]
[Afbeelding: P1050074_zps89547a98.jpg]
[Afbeelding: P1050075_zpsce6fe8c7.jpg]
Antwoord
Wow! Mooie foto's, U bent goed bezig! Succes morgen, straalkacheltje op 10! Smile
Antwoord
Leuk dat je het gaat bijhouden! Leuke tafel goodies zo.
Die benzinedruk regelaartjes zijn vaak niet denderend, uiteindelijk werkte de standaard volvo beter. Nu heb jij (nog?) geen turbo dus zal het wel meevallen, zou die dus wel in de gaten houden. Op LPG ook niet zo boeiend.

Veel plezier in succes met verder inbouwen.
Antwoord
brandstofdrukregelaar zie ik maar ff aan, weet nu niet op welke druk hij loopt en de kleine korte slangetjes staan bijna op klappen terwijl het goede nieuwe slangen doen dus als het werkt werkt het en als het kapot gaat komt er wel iets goedsTongue

ps. er hangt een grote kachel in de garage dus dat komt helemaal goed!
Antwoord
Knap dat je die MS zelf in elkaar soldeert. Kan je dat nog testen voor je hem inbouwt? Ga je lpg mappen erin programmeren?
Antwoord
:wink:
boedr schreef:er zijn een paar stappen die je moet doormeten voor je de processor op de printplaat plaatst, verder is het veel uitzoekwerk welke sensoren je gebruikt etc hierdoor kan het zijn dat je dingen anders moet doen op je printplaat, iets moet toevoegen, of iets doorverbinden.
Er zijn trouwens ook simulators om hem voor inbouw helemaal te testen maar die zijn ook weer 80 euro...

met megasquirt kan je aparte ontstekings en verbrandingstabellen maken voor 2 brandstoffen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)