Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bout los / Turbocompressor
lj_dekker schreef:Voor dat b204t spruitstuk mot je deze lui ff mailen: [moderator] even weggehaald, vanwege de privacy en anders krijgen ze misschien wel allerlei lieden op hun dak. Dus als je daar naartoe wil mailen en je hebt zo'n spruitstuk nodig mail of PB lj_dekker eerst even[/moderator]

Verder ga ik geen turbo van marktplaats of ebay oid kopen omdat ik idd niet genoeg kaasie heb gegeten van turbo's en dus niet failliet wil raken met de hele handel. Wel kan ik toch gewoon mn turbo zeg maar wegbrengen naar bij HOET (dat zou dan mn eerste keuze zijn, want daar hoor ik de beste verhalen over en C&E heb geen watergekoelde of ombouwsets voor mijn turbo liggen) en hem daar laten reviseren en ombouwen naar watergekoeld, en 'm dan zelf inbouwen. Dat moet wel lukken. Nu, weet jij misschien nog een b21et spruitstuk?

Excuses voor die grove privacy schending... Sad

(ze hebben dat email adres trouwens ook gewoon op hun site staan.. :?: Idea )
Antwoord
TheSaint77 schreef:jip! Big Grin Hebben ze er nog meer?

Die info kan ik natuurlijk niet zomaar vrijgeven. Hoe weet ik dat ik je kan vertrouwen en je niet voor de Gestapo of KGB werkt?
Antwoord
wil je een gewoon uitlaatspruitstuk van een turbo
of 1 van een 940
de gewone heb ik zat van liggen
de 940 heb ik niet
Antwoord
Een 'gewoon' uitlaatspruitstuk van een b21et ja. Van een 940 turbo past dr ook op?
Antwoord
ja die past ook , zie andere topics op dit forum
Antwoord
Maar dat past zonder aanpassingen? En wat is er anders aan een b21et spruitstuk dan? En als je dr toevallig wat heb liggen, wil je dr misschien ??n kwijt (tegen betaling uiteraard)(of mag er hier niet openlijk gehandeld worden.. [-X )? En wat raad je an, een 940 of een b21et spruitstuk?
Antwoord
een b21et is het makkelijkst

een 940 zit de turbo een klein beetje meer naar beneden.
de olie toevoerleiding en de olie retour moet je wel wat aanpassen.

er staan foto's van de verschillen spruitstukken hier:

http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.p...ie&start=0

en er is veel meer te vinden op deze forum kwa verschillen van turbomotors end.

ff op zoek functie zetten en je komt alles tegen lj_dekker

en je kan beter voor prijzen end via meel vragen
Antwoord
K. Dank u. Ik zal eens even een blik gaan werpen in de zoekmachine.
Antwoord
lj_dekker schreef:
TheSaint77 schreef:jip! Big Grin Hebben ze er nog meer?

Die info kan ik natuurlijk niet zomaar vrijgeven. Hoe weet ik dat ik je kan vertrouwen en je niet voor de Gestapo of KGB werkt?

sorry, was misschien wat overdreven van mijn kant om het weg te halen. Maar het ging om de firma die achter de site http://www.volvo-klassiek.nl zit. Dat is trouwens ongeveer 2 straten verderop hier, 5 minuten van waar ik werk! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Idd Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)