26 February 2011, 09:37
Voor of tegen maakt niet uit maar resultaat en kosten tja ongeveer 2 euro voor een fles is niet veel.
En ook ik gebruik het al een paar jaar.
Maak zelfs onze witte 240 er mee schoon, en dan is hij weer echt wit, nog nooit problemen met de lak gehad.
Wel zodra het zwart er af is flink afspoelen en in de wax zetten
Als je het niet vertrouwt probeer het zelf eerst maar eens onder de motorkap en niet op je motorkap.
Bijna alle dure velg reiniger's gebruikt maar zonder het resultaat van een fles van 2 euro, ik vind het super en wordt een beetje zenuwachtig als het bijna op is
En ook ik gebruik het al een paar jaar.
Maak zelfs onze witte 240 er mee schoon, en dan is hij weer echt wit, nog nooit problemen met de lak gehad.
Wel zodra het zwart er af is flink afspoelen en in de wax zetten
Als je het niet vertrouwt probeer het zelf eerst maar eens onder de motorkap en niet op je motorkap.
Bijna alle dure velg reiniger's gebruikt maar zonder het resultaat van een fles van 2 euro, ik vind het super en wordt een beetje zenuwachtig als het bijna op is
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard