Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opfokken!!!
Ja zit wat in....degelijkheid heeft ook z'n voordelen....maar dat openstaan van de injectoren, als je MS gaat gebruiken, heb je daar dan ook last van, omdat die computers toch ook voor het zwaardere opvoerwerk zijn ontwikkeld. heb je daar erv mee...zijn er weinig die echt veel over MS weten te zeggen....ja ik weet het, het blijft een beetje door m'n kop spoken dat squirten :twisted:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
ik kan er 1 die heeft een dta op zijn T4 motor.
dus de turbomotor uit een volvo s/v40.
die had het opgeven moment dat de injectors niet meer sloten.
die stopte ermee.
de comp. kon het niet meer berekenen dus gaat hij in de noodloop.
ff resetten en gaan weer
Antwoord
ik neem aan dat dat de orginele computer is... (wat is trouwens DTA) Zitten die niet fabriek af al vol met beveiligingen, zodat je de bende niet op kan blazen.
Antwoord
DTA is het zelfde als megasquirt
alleen dan wat bekender
Antwoord
DTA is een soort megasquirt achtig systeem, alleen duurder, veel duurder. Zo heb je ook Autronic, Haltech, Triject, vanalles...

bij megasquirt hoeft het geen probleem te zijn dat de injectoren 100% PWM hebben (continu open dus)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
kaasie schreef:DTA is het zelfde als megasquirt
alleen dan wat bekender

hhahahah ongeveer >< zoveel eerder gepost!
Antwoord
Ja heb de MS-site al wel redelijk doorgespit...tis alleen een beetje jammer dat alles int Engels is, (ik kan wel Engels) maar als het een beetje erg specefiek wordt met veel afkortingen en jargon dan wordt allemaal weer iets waziger...het liefsts zou ik gewoon eens bij iemand onder de kap komen kijken (onder het genot van een kopje koffie...(of potje bier)) dan kan ik me er wat meer bij voorstellen...die enorm lange stukken tekst op het forum is dan ook niet zo nodig.
Antwoord
Lukas Lagerweij schreef:Ja heb de MS-site al wel redelijk doorgespit...tis alleen een beetje jammer dat alles int Engels is, (ik kan wel Engels) maar als het een beetje erg specefiek wordt met veel afkortingen en jargon dan wordt allemaal weer iets waziger...het liefsts zou ik gewoon eens bij iemand onder de kap komen kijken (onder het genot van een kopje koffie...(of potje bier)) dan kan ik me er wat meer bij voorstellen...die enorm lange stukken tekst op het forum is dan ook niet zo nodig.

de termen/afkortingen:

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=29769
Antwoord
hier voor veel te veel geld een setje in duitsland:
http://cgi.ebay.de/Freiprogrammierbare-E...dZViewItem
staat wel leuke info bij, maar moet voor de helft van de prijs kunnen!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)