Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoera!!
Sander van Buiten schreef:Eerst maar eens afwachten of ik langere tijd hier blijf werken.
Tja, dat wordt dan toch twijfelachtig als je vaak hier te vinden bent in de baas z'n tijd... :lol: :lol:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ik moest 19.84 betalen voor 38 liter Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin :lol: :lol:
en uitgaande van 13.000km tot nu toe gereden, met een gemiddeld verbruik van 1:6.5 :oops: :oops: , is dat 2000 liter LPG, wat gemiddeld 50 eurocent kost Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin , dus 1000.- aan brandstof 8) ,
benzine daarentegen Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin .........
(2000x1.30 oid??=2600,- Tongue )
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
nou ok, dan komt er nog 83.- euro bij Big Grin Big Grin Big Grin , maar is nagenoeg gelijk aan een volle tank benzine Tongue
besides, snelweg wil ze nog weleens 1:8 ? 9 rijden, 110-120 k/u op gas. Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:nou ok, dan komt er nog 83.- euro bij Big Grin Big Grin Big Grin , maar is nagenoeg gelijk aan een volle tank benzine Tongue
besides, snelweg wil ze nog weleens 1:8 ? 9 rijden, 110-120 k/u op gas. Big Grin

Rij continu 1 op 8 op LPG woon werk :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
ja jij, maar ik woon nu eenmaal in de stad Sad Sad
Antwoord
Vergeten jullie niet de aanschaf van de gas-installatie.... :roll:

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
nee, zat er al in, dus geen afschrijving Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
PP schreef:nee, zat er al in, dus geen afschrijving Big Grin Big Grin Big Grin

Inderdaad, zal bij de prijs van de auto inbegrepen Big Grin Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Divadi schreef:
Robbert242DL schreef:Goedkoop? Dan neem je geen auto, alle auto's zijn tegenwoordig duur...
Ben ik het niet helemaal mee eens; die Kadett kostte weinig in aanschaf, is wegenbelastingvrij, rijdt 1 : 10 op LPG, doet niet veel in de verzekering en nu m'n buurmeisje 'm met haar Cuore "geramd" heeft, levert 'ie waarschijnlijk zelfs geld op; da's goedkoper dan een brommer 8) !

PSSST, Turbo-tje kopen voor weinig?
Antwoord
nog niet verkocht? Wacht ik PB je even!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)