Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
help Rhino nu aan stemmen!
Waar we voorheen 2x per dag een tussenstand en verzoeken om nog meer te stemmen
van Henkie tegemoet konden zien, daar is het nu doodstil. Wat is er aan de hand?
Antwoord
Kreeg net bericht van de uitslag.
In ieder geval is Alisha duidelijk winnaar geworden met 150 stemmen meer dan nr 2.
Van harte gefeliciteerd.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Stinky schreef:Waar we voorheen 2x per dag een tussenstand en verzoeken om nog meer te stemmen
van Henkie tegemoet konden zien, daar is het nu doodstil. Wat is er aan de hand?
Sorry hoor maar de helft van dit topic is verdwenen tijdens de laatste crash...

Maar ... vervelendaaaaaa!!! Mede dankzij jullie stemmen heeft ze inderdaad een kinderlaptop gewonnen!
En een kleutertje uit mijn klas ook (Sanne) en mijn kleindochter ook! (Meggy)

Feest, feest, feest!

(sorry hoor maar dat woord hierboven vervelendaaaaa, is gewoon een uitroep die volgt na hieperdepiep.... Schijnbaar staat het forum geen schunnige taal toe en denkt 'het' dat ik het over vrouwen van lichte zeden heb :-))
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
henqui schreef:(sorry hoor maar dat woord hierboven vervelendaaaaa, is gewoon een uitroep die volgt na hieperdepiep.... Schijnbaar staat het forum geen schunnige taal toe en denkt 'het' dat ik het over vrouwen van lichte zeden heb :-))

Het is maar net WAT je wil lezen of wil zien:

[Afbeelding: 2ynq7hv.jpg]
Antwoord
Van harte Hendrik!! en al je familieleden natuurlijk ook Big Grin ;D
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
henqui schreef:Maar ... vervelendaaaaaa!!! Mede dankzij jullie stemmen heeft ze inderdaad een kinderlaptop gewonnen!
En een kleutertje uit mijn klas ook (Sanne) en mijn kleindochter ook! (Meggy)

Hebben ze alle 3 dezelfde tekening ingestuurd?
Groeten van Frans
Antwoord
dezelfde kwaliteit schijnbaar Wink
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
In navolging van Henqui:

Heel fout dit, maar iedereen schakelt 'zijn kanalen' in.
Aan jullie mijn verzoek om (alleen) op verkeerspost Tiel stemmen!

http://www.vts-racon.nl/verkiezing_post_..._jaar_2011

We staan nu al ver bovenaan maar zoals andere jaren wil het gebeuren dat we vlak voor de sluiting toch weer het onderspit delven.
Antwoord
done :-)
Antwoord
done :-)
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Helpen jullie stemmen? henqui 12 28.273 21 October 2014, 12:43
Laatste bericht: henqui

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)