Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dvd Henqui
heb jij een 850 dan?? Big Grin

Kijken of ik vandaag / vanavond poging 2 kan ondernemen om VADIS aan de praat te krijgen thuis. Zou mooi zijn.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Helaas staat er niet op. Wat me weer terug brengt op een oude draad van een half jaar geleden:

Zullen we een vriendelijk gebaar maken naar Volvo Nederland (Importeur) en daar met zoveel mogelijk 200's een treffen hebben en een petitie aanbieden om de door ons gewaardeerde serie wat meer waardigheid te laten krijgen bij de diverse mafia-stations in den lande.
Dat kan best eens op een zaterdag en bij Volvo gaan ze daar toch gewoon aan meewerken omdat het juist de 200 serie is geweest die Volvo in Nederland heeft GROOT gemaakt.
Antwoord
ja...leuk..Maar volgens mij zijn ze dicht daar op zaterdag. En als je dan toch bezig bent. Ga dan gewoon door naar Volvo Sweden direct. Met een enorme ploeg een keer heen rijden!! 200-300 wagens ofzo..
Antwoord
Maar als ik noe eerst even bel dat we komen dan zijn ze wel open hoor.
Lijkt me gewoon leuk met een boel auto's op het parkeerterrein en soep en broodjes met Volvo-servetjes verstrekt door de importeur.
Krant en TV erbij, publicitair allemaal top.

Walter gooi jij een balletje op?
Antwoord
JAh, mijn VADIS werkt!! Het lukte steeds niet om de install afgerond te krijgen. Maar eerst een image maken naar de HD en vervolgens via een virtuele DVD setup draaien heeft soelaas geboden! THANKS HANKY!!
Antwoord
nou ik nog.... Sad
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
kan je wel een keer helpen. Heb m nu door...:-)
Antwoord
Op mijn laptop geen probleem, gewone computer wel... Zelfde Windows versie etc..... Leg dat maar eens uit. Uitegrekend wil ik hem dus op mijn gewone PC hebben :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Robbert242DL schreef:Op mijn laptop geen probleem, gewone computer wel... Zelfde Windows versie etc..... Leg dat maar eens uit. Uitegrekend wil ik hem dus op mijn gewone PC hebben :lol:

Toch geen laptopper dus.

@HJ die andere CD is die bruikbaar?
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
jazeker, die doet het prima!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)