Topics: 21
Hallo hallo
het is raar maar waar maar mijn 242 met zijn nieuwe b230 ft loopt als een trein ;D ;D ;D
Ik hoop hier binnenkort toch een van de snelste 242 te hebben en dat is me aardig aan het lukken!
gisteren jw even uitgenodigd om nog een storing op te lossen. en ja een nieuwe bdp sensor kapot, ik en jw gingen er in eerste instantie ook niet van uit omdat het een nieuwe was en uit een lopende auto kwam, toch alles doorgemeten en alles zat perfect angesloten, nu nog alles netjes weg werken. Nogmaals mijn complimenten aan jw wat heeft die er een verstand van ik heb er weer een hoop van geleerd.
binnekort meer smeuige fotoôs
met de juiste vorbereiding is het in een paar dagen schroeven echt wel goed te doen!!
gegroet
Topics: 5
Mooi
Ik hoorde wel dat de koppeling nog slipte of zoiets? Maar vooruit komen deed ie inderdaad hoorde ik
nick740 schreef:Ik hoop hier binnenkort toch een van de snelste 242 te hebben en dat is me aardig aan het lukken!
Je vergeet iemand anders met een 242
Doe er verder geen uitspraken over wie sneller is dan wie, maar zeg het alleen maar :
Maar je zegt ook ÃÂ
ÃÂ
n van de snelste, en dat klopt denk ik wel
760 | Groen | Snel
Topics: 21
nee die ben ik ook niet vergeten
en idd ik zei ook EEN van de haha
mja we zijn op de goede weg
had jij trouwens nog iets gehoord van die spoorverbreders
ik heb hem nog maar een keer gemaild
gegroet
Topics: 7
flip_21 schreef:Mooi
Ik hoorde wel dat de koppeling nog slipte of zoiets? Maar vooruit komen deed ie inderdaad hoorde ik
nick740 schreef:Ik hoop hier binnenkort toch een van de snelste 242 te hebben en dat is me aardig aan het lukken!
Je vergeet iemand anders met een 242
De bruine kwam inderdaad goed rond tijdens de Elandrun, erg nette rondetijden.
Ben benieuwd naar Das Weisse Würstchen
Topics: 7
Eeeuhm de bruine was in rondetijden wel sneller dan de winnaar van de RWD turbo klasse als het me goed bijstaat. Wat is snel? Dat is ook maar relatief....snel van 0-100, snel door een bocht etc etc.
Ik heb maximaal 500 meter met mijn 242 gereden, veel kan ik er niet over zeggen.
Topics: 35
Dirk242 schreef:Ach Ruben, wat bescheiden. Ik denk dat het algemeen bekend is dat de bruine de traagste Volvo van heel het forum is.
Het gaat natuurlijk over jouw gruwelijke 242. Zware concurentie voor de witte.
Je vergeet de mijne. DÃÂ t is pas concurrentie... als het om de traagste gaat ;D
Topics: 22
Ja prachtig dat het nu werkt!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 4
Dirk242 schreef:Rubicon schreef:Dirk242 schreef:Ach Ruben, wat bescheiden. Ik denk dat het algemeen bekend is dat de bruine de traagste Volvo van heel het forum is.
Je vergeet de mijne. DÃÂ t is pas concurrentie... als het om de traagste gaat ;D
Wij kunnen wel een wedstrijdje houden inderdaad. De traagste VolvolvoVolvo!
Heb ik dan bij de elandrun iemand anders gezien ;D
Topics: 18
Topics: 163
Dirk242 schreef:Rubicon schreef:Dirk242 schreef:Ach Ruben, wat bescheiden. Ik denk dat het algemeen bekend is dat de bruine de traagste Volvo van heel het forum is.
Wij kunnen wel een wedstrijdje houden inderdaad. De traagste VolvolvoVolvo!
: