Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LPG-inbouwers
ziet er erg netjes uit Funs. Dat kastje zou ik ook op de plek zetten die jij wilt. Heel originele plaats voor de vulopening. =D>
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Ja kan proberen met wat ramenkit die gaatjes in je dash dicht te 'plamuren'. Ik zou dan even met een breekmesje de braam eraf halen en dan voorzichtig wat van die kit erin peuren. Ik denk dat het best kan meevallen dan.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Funs, ziet er goed uit! Je zult t niet geloven, maar die 265 waar ik het over had, had de vulopening ook daar! Haha.......alleen was het daar meer gat dat plaatwerk.

Ziet er allemaal erg keurig uit. Verplaatsen van kastje lijkt idd mooier.

En dan nog eentje in de categorie onbescheiden vragen: wat heeft de hele grap je nu gekost? (kan ook per pb)

Veel plezier ermee iig!

Groet,

Sander
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
ja, en wat voor merk is dit eigenlijk, die installatie?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
en nog maar een vraag: is dat een bewuste keuze, de vulopening daar ? Een opening achter de nummerplaat lijkt mij fraaier of is dat niet praktisch/mogelijk ?
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Inbouw achter het bestaande brandstofklepje ook mogelijk?
Heb ik ook wel eens gezien (bij andere, nieuwere auto's).
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord op de verschillende vragen:

- Inbouw koste bij HPO compleet incl. leenauto, keuring e.d. 950 euro.

- Gasvuldop op die plek is een bewuste keuze van HPO, voornamelijk omdat het er mooi uitziet, en in de kofferbak zie je nu geen slangen lopen. Hij heeft ook een klant die wil de opening perse achter op het spatbord, net voor de achterlichten. Lijkt mij niet echt mooi

- Achter de kentekenplaat de vulopening: Koop een B-type Daf Big Grin Big Grin Big Grin ,
Zou natuurlijk wel gaan, moet je een klapmechanisme aan de kentekenplaat maken, alleen denk ik dat je dan in je koffebak misschien niet zo heel mooi uitkomt.

- Een Volvo 400 serie heeft bij de benzinevuldop al standaard een plaats om de gasvuldop neer te zetten, dat is ideaal. Bij een 200 serie is daar denk ik wat te weinig ruimte voor. Heb overigens wel andere auto's gezien die wel plek hadden achter het klepje van de vuldop.

- Merk weet ik eigenlijk niet, moet eens kijken wat er op de diverse onderdelen staat.

- Zwart kit kan ik idd eens gaan proberen, komend weekeind eens kijken. Afgelopen weekeind vanallerhande ander dingen aan de Volvo gedaan.

- Het meer gat dan plaatwerk valt bij mij gelukkig nog wel mee, alleen het stuk van de overgang van de reservewielbak naar het achterspatbord is niet alles meer, zeker links niet.
Binnenkort eens met het lasapparaat gaan zwaaien.
Funs,

- E?n Daf (een 55 2e type, coach, tabina, bouwjaar '70) lijkt mij wel genoeg (hoewel, als ik de ruimte had...). Blijft onovertroffen fraai, de tankdop achter de nummerplaat.

- scherpe prijs bij HPO !; mijn belrondje leverde bedragen op van 1100 tot 1500 euro.
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Tabina dat is toch dat (poep) bruin of niet? of heb ik nu een andere kleur voor me.

HPO was idd scherp met de prijs, en is maar 15 km van mijn werk af, ook nog ideaal.
voor 4cyl is de instalatie meen ik nog iets goedkoper.
gewoon even bellen met HPO/Haklus: zie http://www.hpo.nl
Net zoals (bijna) alle leuke (Volvo-)adresjes is ook dit weer aan de 'verkeerde' kant van het land.........maar voor die prijs kun je nog eens een ritje maken. Ik kom steeds meer in de verleiding, moet ik zeggen........

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)