Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EEN 700 SUBGROEP !!!! WOEIIIII
Ik ben blij voor de mensen met een 700. Ook voor de mensen zonder 700 die hier plezier hebben.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:
TheSaint77 schreef:moet ik dit serieus nemen allemaal? Met name de opmerking van Zwarte Flirt.

Zou ik zeker niet doen Arie-Jan, ik pest nou eenmaal graag en vroeg me af waarom je de subgroep niet gewoon 700 had genoemd.
Als je groepen eruit gaat lichten, waarom dan niet alle groepen, ook de 200. Doe je dat niet, dan lijkt het net of dat het hoofdonderdeel van het forum is en de rest aanverwant.

Maar in jouw plaats had ik alleen bijv. de Turbo's een apart onderdeel gemaakt en de rest allemaal bijelkaar.
Dat houdt de topics veel overzichtelijker.
goed idee. wellicht ga ik die kant op. Maar daar ga ik nog ff over peinzen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Een subgroep als deze is ook makkelijk voor 200 rijders,er zitten redelijk wat technisch uitwisselbare zaken in :Smile
Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Een subgroep als deze is ook makkelijk voor 200 rijders,er zitten redelijk wat technisch uitwisselbare zaken in :Smile

leuke insteek Wink
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Het is wel goed dat er subgroepen worden gemaakt. En nu maar beginnen met opbouwen, zodat er een overzichtelijke lijst met 700-topics komt.
Volvo 740 tic '84.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)