Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polaris velgen
TheSaint77 schreef:ik zeg..de 740 die te koop staat...is best OK. Ik zei volgens mij niets over die lelijke uitgebouwde bakbeesten hierboven.

8) SOWWY!!...Maandagochtend blues...Was weer zo scherp als een mes :wink: ....NOT!!.... Big Grin
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Antwoord
heb die kerel van de 740 E500 geboden voor z'n velgen+banden. Je weet maar nooit!
Antwoord
echt jammer dat er geen LPG op zit...DAMN!

Zie net een 440 op LPG van 94 voor 400 euro. lol! :-) op zeelandnet/prikbord Ik hou er niet van van die Vulva's uit Born maar dit lijkt me toch echt heel goedkoop.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ticcie schreef:heb die kerel van de 740 E500 geboden voor z'n velgen+banden. Je weet maar nooit!

HOU ONS OP DE HOOGTE??!!....Zou het helemaal lachen vinden als hij daarmee accoord gaat Big Grin
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Antwoord
Nou, heb ze gisteren gekocht!
Probleem is alleen dat de beste man nog een setje velgen/banden had liggen die we er dan wel om zouden leggen. ik had gedacht dat dat z'n originele turbo wielen zouden zijn. maar nee: bleken audi velgen te zijn en die pasten niet. mooi ^*)#.
Hij gaat nu kijken of ie de audi-lm wielen ergens om kan laten zetten naar volvo-stalen velgen...

Moet volgende week gelukt zijn en dan heb ik ze. Leuke set Polaris velgen trouwens: weinig beschadigingen, alleen matige banden: 3 ceat (kwikfit) banden, waarvan 1 matig en 1 goede michelin.
Antwoord
VET!! Voor 500 euro dus? Mooie deal TICCIE!! :-) :-) Hoera hoera!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
sommige mensen hebben altijd geluk :twisted:

heb laatst op een setje polarissen ook 500 pleurie geboden maar die wou niet meer zakken dan 700,- :evil: :evil: en die banden waren nog maar 4mm.

hey robbert

op markplaats staat nog zo'n lammellen ding te koop, dus als je je geroepen voelt. Big Grin
Antwoord
Ticcie schreef:Nou, heb ze gisteren gekocht!
Probleem is alleen dat de beste man nog een setje velgen/banden had liggen die we er dan wel om zouden leggen. ik had gedacht dat dat z'n originele turbo wielen zouden zijn. maar nee: bleken audi velgen te zijn en die pasten niet. mooi ^*)#.
Hij gaat nu kijken of ie de audi-lm wielen ergens om kan laten zetten naar volvo-stalen velgen...

Moet volgende week gelukt zijn en dan heb ik ze. Leuke set Polaris velgen trouwens: weinig beschadigingen, alleen matige banden: 3 ceat (kwikfit) banden, waarvan 1 matig en 1 goede michelin.

Ik heb hier nog wel een stuk of 20 grijze 30X30 stoeptegels liggen. Gratis af te halen Big Grin gewoon ff op klossen zetten dat ding. Heeft hij ALLE TIJD van de wereld om passende andere velgen te vinden :wink:
Antwoord
Hij verkoopt dat ding toch niet zonder Polarissen en al helemaal niet voor dat geld (gelukkig voor jou Ticcie, heeft 'ie dat zelf blijkbaar niet door :wink: )!
Antwoord
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Ik heb ze nu net een uurtje in m'n achterbak liggen man!!!!
Echt superblij mee!!!!!

Hij heeft bij een bandenhandelaar 4 oude stalen velgen met winterbanden laten monteren en de vestigingsmanager bood E600,- voor die polarisset! Gelukkig een goud-eerlijke verkoper en hij heeft keurig nee gezegd.

Die 740 turbo van hem ben ik wel een beetje verliefd op geworden: strakke bak met half leer, alles elektrisch, nieuw interieur, el.schuifdak, koplampwissers, mistlampen, B200 TIC door Rica getuned tot 205PK en ALLE documentatie af nieuw aanwezig. maar geen lpg helaas....

Hij heeft nu min of meer besloten om 'm niet verkopen op mijn advies en 'm te stallen tot ie terugkomt van z'n reis door zuid afrika (2 jaar).

Morgen poets ik en 'pas' ik ze even op mijn oude turbo, fotootje komt morgen ook!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)