25 December 2006, 14:51
Lijstje Jan
Wat reed pa:
- Stuk of 5 Diana's (Bij aankoop werden deze eerst helemaal in de tectiel gezet wat altijd heerlijk ruikte)
- Peu 204 break
- Daarna 2x een Peu 305 break (rampen bakken zie pa en moe nog met de fohn lopen elke ochtend).
- Toen 2x een VW passat 1.6 diesel de vijfdeurs uitvoering
- De eerste met een Skoda Octavia 1.9 tdi
- Peu 405 1,9 HdI
- Rijdt nu trots weer in een Skoda Octavia 1.9 tdi
En moeke lijstje
- heel lang de fiets
- Nu bezig met haar tweede AX'je
Van Opa 1 weet ik dat deze alleen brommer reed en verder alles met fiets en de boot deed (waren boer en woonden aan het water).
Opa twee weet ik nog dat hij een Simca had, welk model precies weet ik niet meer.
Zelf nu tien jaar aan het rijden (met tussenposses) 1e auto was een mooie 2 deurs Jetta 1.6 diesel ivm studie deze weg gedaan na studie grijskenteken bakje gekocht Frod Escrot, zag er niet maar altijd lopen. En nu dus eindelijk een auto die ik mooi vind!
Wat reed pa:
- Stuk of 5 Diana's (Bij aankoop werden deze eerst helemaal in de tectiel gezet wat altijd heerlijk ruikte)
- Peu 204 break
- Daarna 2x een Peu 305 break (rampen bakken zie pa en moe nog met de fohn lopen elke ochtend).
- Toen 2x een VW passat 1.6 diesel de vijfdeurs uitvoering
- De eerste met een Skoda Octavia 1.9 tdi
- Peu 405 1,9 HdI
- Rijdt nu trots weer in een Skoda Octavia 1.9 tdi
En moeke lijstje
- heel lang de fiets
- Nu bezig met haar tweede AX'je
Van Opa 1 weet ik dat deze alleen brommer reed en verder alles met fiets en de boot deed (waren boer en woonden aan het water).
Opa twee weet ik nog dat hij een Simca had, welk model precies weet ik niet meer.
Zelf nu tien jaar aan het rijden (met tussenposses) 1e auto was een mooie 2 deurs Jetta 1.6 diesel ivm studie deze weg gedaan na studie grijskenteken bakje gekocht Frod Escrot, zag er niet maar altijd lopen. En nu dus eindelijk een auto die ik mooi vind!

;D
Na de 242 werd het in 1989 een 340 GL, die mijn broer nu nog steeds heeft als 2e auto.