Topics: 52
deusjevo schreef:Auto's komen daar overigens bijna allemaal met de buitenlandse platen aan (zie de site) met uitzondering van de meeste Belgische auto's.
En de Italiaanse dus... Jij hebt hem in het echt gezien: zitten er platen op of niet?
Je was me net voor... dat is wel vreemd, dan.
Topics: 135
hmm...misschien van de week ff kijken dan...maar heb niet veel tijd. 8)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 30
deusjevo schreef:De foto's zijn inderdaad niet bij l'Est genomen.
Hmm, hoe langer ik naar de foto's op de site kijk hoe meer ik denk dat ze gewoon in Nederland zijn genomen.
Grindtegeltjes, voegwerk van het huis, hoe de tuin eruit ziet....
Inspector Clouseau :wink:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 12
gevoelsmatig denk ik dat het niet de beste keus is,de blauwe lijkt beter,kan geen topper zijn voor dat bedrag bij een garage
45 1993,v70 awd 97
deusjevo schreef:Hmm, hoe langer ik naar de foto's op de site kijk hoe meer ik denk dat ze gewoon in Nederland zijn genomen.
Let op de weerspiegeling in het raam van het huis, op de eerste foto. Daar staat een Mercedes Heckflosse. Deze:
Topics: 31
Poehee, goed gezien! Jij bent wel scherp.
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 30
geestschrijver schreef:deusjevo schreef:Hmm, hoe langer ik naar de foto's op de site kijk hoe meer ik denk dat ze gewoon in Nederland zijn genomen.
Let op de weerspiegeling in het raam van het huis, op de eerste foto. Daar staat een Mercedes Heckflosse. Deze: ![[Afbeelding: DCP_5769.JPG]](http://www.delest.nl/media/img/DCP_5769.JPG)
Hmm, deze Benz is gefotografeerd in de straat bij de l'Est.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 41
prcs, er staat ook heel groot Batenburg achter op dat huis :lol: :lol:
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 135
sjesus...! Waar letten jullie op! Hehehe! Wel grappig. Mooie benz, maar ik ben toch meer benieuwd naar die 240 turbo. 8)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"