Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carport projectje
Hij mag er wezen, Nico!

Als ik van mezelf uitga, denk ik dat er binnen 3 jaar twee kanteldeuren in de voorkant zitten Big Grin :lol:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
gewoon lattendeuren is al prettig genoeg,ook alweer met het oog op de wind, want, geloof me nou, die wind
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Vorige week heb ik samen met mijn buurman een carport gekregen. De afmeting is 6x6 meter. Ik moet het natuurlijk wel delen met mijn buurman.

Het is natuurlijk niet te vergelijken met die van Nico in zweden maar wel erg praktisch.

Misschien ook een optie voor jullie.
[Afbeelding: dsc02019ap9.jpg]

[Afbeelding: dsc02020sz7.jpg]
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Ziet er mooi uit!
Een praktische oplossing inderdaad Smile
Maar waar komen die dakgoten eigenlijk uit? Ik zie namelijk geen regenpijpen op de foto's.

Ik kan trouwens ook even mededelen dat mijn carport ondanks een paar flinke winden die we in de tussentijd gehad hebben nog steeds op precies dezelfde plek staat!
Ik zit er wel over te denken om er toch nog deuren in te zetten, maar dat is voornamelijk om de katten van de auto's af te houden.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
ziet er mooi uit. En licht ook. Alleen hoe ga je die ramen wassen? Confusedhock:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Er zijn 3 goten. Bij de middelste loopt een buis naar beide huizen en er is een goot geplaatst naast de bestaande goot. Ook is de afwatering op de bestaande buis gemonteerd.
Zie de foto's

[Afbeelding: dsc02021xb3.jpg]

[Afbeelding: dsc02022ss2.jpg]
Ook is het schoonmaken geen probleem. Je kunt er namelijk helemaal overheen lopen en met de hogedrukspuit schoonspuiten.
Ook kun een gespeciliseerd bedrijf er voor inschakelen. (prijzen weet ik nog niet).
Antwoord
Met deuren Nico is het natuurlijk geen carport meer maar een garage.

Heb je daar dan ook vergunning voor nodig.
Antwoord
Bert N schreef:Met deuren Nico is het natuurlijk geen carport meer maar een garage.

Heb je daar dan ook vergunning voor nodig.

In Zweden Big Grin Big Grin

hie in Fryslân officieel natuurlijk wel, maar...... ook als ambtenaar vergeet je de regeltjes ook wel eens Smile
Ik ga mijn carport wat verlengen; hij is gebouwd op mijn Taunus, maar de 240 is een halve meter langer en krijgt nu dus last van een natte kont.
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)