Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvolvorit nummer 6 op 18 november 2007
Ik had nog zo in ieders oor gefluisterd: "Maak expres een paar fouten, dan winnen de eilanders!", of was ik het vergeten bij Bram & Albert? ???
We kunnen ook 'gewoon' een 'meeting' houden op Texel, ergens op een camping, lekker een weekendje eruit met de volvovoërs :-) Huren we een fiets op zondag en gaan we een gezond ritje maken :Smile
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
henqui schreef:Ik had nog zo in ieders oor gefluisterd: "Maak expres een paar fouten, dan winnen de eilanders!", of was ik het vergeten bij Bram & Albert? ???

Euh, volgens mij hapert de kilometerteller soms en moest er bij onze afgelegde afstand minimaal 40 bij opgeteld worden :-[ en eerlijk is eerlijk wij hebben 1 antwoord van Dirk(hij spelde het nog net niet ;D) en Gerard gejat :-X

Gerard zag ik onderweg nog een kilometercluster vervangen dus die is samen met Dirk ook gediskwalificeerd Tongue

Volgens mij hebben Kees en Arjan gewonnen 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Als die eilanders echt problemen voorzien om een rondje Texel te organiseren dan willen Bram en ik wel een rondje Utreg maken :-\ :-*

Wanneer moet hij gehouden worden ??? ;D
volvo200liefhebber schreef:
henqui schreef:Ik had nog zo in ieders oor gefluisterd: "Maak expres een paar fouten, dan winnen de eilanders!", of was ik het vergeten bij Bram & Albert? ???

Euh, volgens mij hapert de kilometerteller soms en moest er bij onze afgelegde afstand minimaal 40 bij opgeteld worden :-[ en eerlijk is eerlijk wij hebben 1 antwoord van Dirk(hij spelde het nog net niet ;D) en Gerard gejat :-X

Gerard zag ik onderweg nog een kilometercluster vervangen dus die is samen met Dirk ook gediskwalificeerd Tongue

Volgens mij hebben Kees en Arjan gewonnen 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Volgens mij staat er in die lap tekst mijn woonplaats. Ik vind niet dat jij mij hier voor aap moet zetten. Dit is al de 2de maal dat je zegt dat ik een antwoord heb verklapt aan jullie.
Zeg maar even heel het stuk verhaal. Jij stond daar dus al een half uur samen met Bram te praten over hoeveel molens jullie gezien hadden. Vervolgens kwamen Gerard en ik eraan en toen moesten wij dat antwoord vertellen, anders zouden we nooit meer onderdelen kunnen bestellen en Bram wilde bijna met zijn baard over mijn wang vegen zodat het al helemaal niet anders kon. :'(

Zo is het een stuk duidelijker voor de rest. Niet waar.

Ok,ok,Dirk jij hebt helemaal gelijk.

Wij hebben vals gespeeld en Gerard heeft veel te hard gereden :'(

Blijft nog steeds over dat die Eilanders gewonnen hebben dus we gaan naar Texel Tongue

Trouwens waar moet die remoliedop naar toe worden gestuurd Dirk :-X
v700r schreef:Eh...................kinderen zijn nooit gebaat bij een scheiding.

Niet helemaal mee eens. Spreek uit ervaring (ik was toen het kind) Maar ik heb geen zin om hier een discussie over te openen. Wellicht een andere keer als we elkaar ontmoeten.

We kunnen ook 'gewoon' een 'meeting' houden op Texel, ergens op een camping, lekker een weekendje eruit met de volvovoërs :-) Huren we een fiets op zondag en gaan we een gezond ritje maken :Smile

GOED idee...!! als het niet te slecht weer is...in de lente ofzo. ;D Zie ik wel zitten. ;D Op de Koog heb je een mooie / leuke camping in de duinen. Alleen moeten de auto's dan volgens mij op de parkeerplaats blijven staan dacht ik. Dus dat is niets voor ons Volvofielen. :-\ Maar daar weet KAASSIE dan wel weer wat op te vinden denk ik. Combineren met een sleuteldagje op Texel in de garage van Kaassie?? Wink Wink Wink Wink

@Peter; wel een idee om eens samen een pint te pakken. Als ik volgende maand in mn appartement woon zal ik eens kijken of ik langs kan komen bij je. Kunnen we onze Volvoplannen eens bij elkaar leggen bij een biertje. Wink
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Dirk242 schreef:@ zwarte flirt, volgens mij ben je een foto vergeten te posten en die had je niet zelf gemaakt :Smile ;D

Obscene beelden worden bij mijn album automatisch gewist :Smile :Smile :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
@Peter,

je ex-ega is de blauwe 245 aan het verkopen :-X

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=...3Fxref%3D1

Ik hoop dat dit niet koud op je dak valt.

Wist jij hiervan?
Gezien de tekst is de advertentie door Peter geschreven, dus die kou is al van het dak Wink
Hij zei afgelopen zondag overigens al dat hij verwachtte dat ze er snel van af wilde. :'(
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
ik wist niet dat hij al op MP stond, maar wel dat ze hem wilde verkopen.
De tekst is niet van mij.
Ik denk dat ze toch wel eens naar me luisterde als ik iets vertelde ;D Big Grin

Overigens kan ik je de auto niet aanraden :-X

Ik zou een hogere vraagprijs gedaan hebben Tongue
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  <Register event> Sleuteldag 20 oktober 2007 Hooftman Alphen aan den Rijn BV Walter S 21 12.847 3 December 2007, 10:07
Laatste bericht: Walter S
  VKB 2007, the day after.... volvorider 35 6.447 14 November 2007, 17:53
Laatste bericht: Harry
  <Register event> Sleuteldag 12 mei 2007 Hooftman Alphen aan den Rijn BV Walter S 20 15.281 18 May 2007, 09:03
Laatste bericht: Walter S
  www.varfard.nl 2007 RonnieDuck 16 9.490 18 April 2007, 20:02
Laatste bericht: a.huis
  Volvolvorit nummero V (19 nov 2006) TheSaint77 167 88.337 4 December 2006, 22:40
Laatste bericht: a.huis
  Volvolvorit nummero VI henqui 38 19.388 26 November 2006, 22:07
Laatste bericht: peetr
  Lassen: uitleg / eindresultaat m'n Turbo meeting 12 november Ticcie 37 29.879 11 December 2005, 16:57
Laatste bericht: antiekeradio

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)