Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvolvorit nummer 6 op 18 november 2007
Jongens succes, met de lastige periode.
Ik denk dat jullie beter met de autos aan de slag kunnen gaan, van drank wordt je in ieder geval niet veel wijzer.
Drankje op zn tijd moet wel kunnen natuurlijk Tongue
yep, thanx Peter voor de inzet, weet wat een werk het kost, en de rest, ook voor AJ,
als ik geen Volvo's had gehad waren Carol & ik waarschijnlijk ook al uit elkaar. Wink Wink Wink Wink
ze rijdt er wel in, maar ze vindt het echt mijn auto's , de Daimler is van haar, al maak ik daar geen haast mee :-* :-* :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
TheSaint77 schreef:Dank, allemaal voor jullie steun. En dan met name Jelmar en straks Jeroen als ze mn Volvo aan de praat hebben gebracht morgen. Die moet nu ook weg voor de deur natuurlijk...Beetje klote allemaal. :-\

Peter, ik had het bij jou echt niet verwacht. Maar dat zeggen mensen ook over mij. Hopelijk kunnen jullie het goed 'afronden', daar zijn de kinderen het best bij gebaat. :-\

tot de volgende rit.

Eh...................kinderen zijn nooit gebaat bij een scheiding.
Groeten van Frans
Echt sneu, lastig zoiets. Peter, je zoon had er toch flink lol in, ik denk dat hij het virus ook wel te pakken krijgt!

@ zwarte flirt, volgens mij ben je een foto vergeten te posten en die had je niet zelf gemaakt :Smile ;D
zo ook weer thuis en ff tijd om het mooie topic te lezen/antwoorden over de puzzelrit.
maar wat een wending in de topic aan het adres van Peter en AJ.
veel sterkte ermee en hoop maar op een goede afwikkeling.
hebben het zelf ook in de fam. mee gemaakt en dat is gelukkig goed af gekomen ook voor de kids.

Peter nogmaals bedankt voor de rit.
we hebben genoten en de vele km. zijn te danken aan de mooie omgeving. ;D
kregen er geen genoeg van.
ik hoop dat ze niet te veel flitsen in die polder want de meeste km en als eerste in de cafetaria wil wel wat zeggen. :-[ Wink
en de man van het eetcafe mag ook wel een schouderkloppie.
want die sate met kruiwage patat was heel goed. (lekker en VEEL past wel in mijn straatje)

tot de volgende rit.
en voor de mede lezers/afzeggers
volgende keer ook gewoon mee doen.
al die slappe smoesjes 8)
is echt de moeite waard en anders wel bere gezellig. Big Grin
Citaat:tot de volgende rit.
en voor de mede lezers/afzeggers
volgende keer ook gewoon mee doen.
al die slappe smoesjes
is echt de moeite waard en anders wel bere gezellig.
dus in/op Texel is binnenkort ook een rit te rijden?? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Wink Wink
Count Me IN!!!!!
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Daar is nog steeds geen concreet antwoord op gegeven... Wink
;D Winken daar is al ruim twee jaar sprake van ;D ;D ;D ;D
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
we zijn in ieder geval nog niet aan de beurt , volgens mij.

equipe albert en bram zijn de trotse winnaars van de nieuwste puzzelrit van het volvolvo.
Ja maar die hadden epo gebruikt, dus die zijn gediskwalificeerd en Gerard geeft nog een keer extra gas wanneer hij drempels ziet en rijdt overal veeeel te hard, dus die mag je ook diskwalificeren. Dan zijn jullie nog eerste :Smile

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  <Register event> Sleuteldag 20 oktober 2007 Hooftman Alphen aan den Rijn BV Walter S 21 12.866 3 December 2007, 10:07
Laatste bericht: Walter S
  VKB 2007, the day after.... volvorider 35 6.447 14 November 2007, 17:53
Laatste bericht: Harry
  <Register event> Sleuteldag 12 mei 2007 Hooftman Alphen aan den Rijn BV Walter S 20 15.291 18 May 2007, 09:03
Laatste bericht: Walter S
  www.varfard.nl 2007 RonnieDuck 16 9.495 18 April 2007, 20:02
Laatste bericht: a.huis
  Volvolvorit nummero V (19 nov 2006) TheSaint77 167 88.354 4 December 2006, 22:40
Laatste bericht: a.huis
  Volvolvorit nummero VI henqui 38 19.395 26 November 2006, 22:07
Laatste bericht: peetr
  Lassen: uitleg / eindresultaat m'n Turbo meeting 12 november Ticcie 37 29.879 11 December 2005, 16:57
Laatste bericht: antiekeradio

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)