Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaterdag
ik zeg...VOLGENDE!!!

PS; ik weet nog een heeeeel strakke mooie diesel met leder. En gereviseerde kop enz enz. Ding rookt niet eens integenstelling tot de meesten.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Hoi allemaal,

toch grappig om zo een bericht over mijn eigen Volvo terug te vinden.

de grap is dat we hem gelukkig uiteindelijk niet verkocht hebben en er weer vol mee aan het toeren zijn.

wat die APK betreft - schijven en alles wat de techneut van Ben opnoemde was voor de APK allemaal niet nodig. hij is bij Verkerk door de kleine beurt met APK gegaan en het viel allemaal reuze mee (check mijn bericht van eind augustus). Mijn opdracht was kritisch kijken maar ze konden amper wat vinden. uiteindelijk incl voorruit, 2 nwe banden, remslangetje en btw 1.000e - exact wat ik Bert had gemeld. 8)

ik heb geen hard-feelings over het oordeel van de techneut van Bert maar het blijkt dat hij voor zijn 'opdrachtgever' duidelijk de kritische kant koos. daarom werd het bod van 1.200 euro :lol: ook duidelijk niet geaccepteerd. En ik had inderdaad geen haast, en zo'n 240 is een-en-al emotie dus hij bleef in de familie ... gelukkig!

Vanavond is er een lederen interieur in gemonteerd en over 2 weken staat hij weer bij Verkerk om een grote beurt te laten doen - nieuwe vloeistoffen, filters etc.

Bert - no hard feelings, maar je wilde voor mijn gevoel te goedkoop auto op de kop tikken. Hoop wel dat je ondertussen een mooie gevonden hebt.

gr en tot op een toerrit!

Martijn
240 GL Estate 2.3 Automaat (1991) - 2cv6 Transat (1983) - Mini Red Hot (1985) - LandRover 110 SW 200 Tdi (1985)
Antwoord
Tinus schreef:2cv6 Transat (1983)

Nee toch, weer een Eend :!:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
kijken kijken is ook superleuk...!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:kijken kijken is ook superleuk...!
En het scheelt werk Big Grin
[img][/img]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)