Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
verlagen 142 (wederom.. )
Dan zou je een tweede voorstabie van een 140 moeten hebben.
Hier in de buurt staat er eentje op de sloop. Zal niet heel duur zijn, maar voor jou niet om de hoek (rotterdam). Er is ook iemand in 020 die veel volvospul aanbiedt.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Dan zou je een tweede voorstabie van een 140 moeten hebben.
Hier in de buurt staat er eentje op de sloop. Zal niet heel duur zijn, maar voor jou niet om de hoek (rotterdam). Er is ook iemand in 020 die veel volvospul aanbiedt.

in de bijlmer dacht ik..
zag 'm wel eens op MP..
maar nu dus even niet..
Antwoord
patrick2wd schreef:in de bijlmer dacht ik..
zag 'm wel eens op MP..
maar nu dus even niet..

herstel...
dus wel en mail gestuurd..
Antwoord
Deze bedoel ik, heeft nu niet veel.
http://link.marktplaats.nl/539601049

Mocht je nix kunnen vinden kan ik van het weekend wel ff vragen wat ze voor die stabilisatiestang hier vragen.
Antwoord
Ik heb nog wel een originele stabi van een 140 liggen.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Deze bedoel ik, heeft nu niet veel.
http://link.marktplaats.nl/539601049

Mocht je nix kunnen vinden kan ik van het weekend wel ff vragen wat ze voor die stabilisatiestang hier vragen.

die kon ik nog niet..
maar idd niet veel..
Antwoord
keter schreef:Ik heb nog wel een originele stabi van een 140 liggen.

kom je toevallig een keer in de buurt?
mijn voiture krijgt momenteel nieuwe rubbers.. dus momenteel ook niet erg mobiel..
Antwoord
patrick2wd schreef:kom je toevallig een keer in de buurt?
mijn voiture krijgt momenteel nieuwe rubbers.. dus momenteel ook niet erg mobiel..
Amsterdam? Nee, normaal gezien niet...
Stuur maar ff een PB'tje als je interesse hebt. Verzenden kan natuurlijk ook, ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben dus dan valt de totale schade nog mee.
Antwoord
die met de bevestiging door de bodem is niet van IPD maar ander merk, ik ken de add.. De IPD versie zit bevestigd tussen de draagarmen zoals de standaard versie zit bij de 2**..

(btw, ik begrijp dat er wat berichten bij me binnen zijn maar de box is vol en kan ff niet meer vinden waar de bezem staat..)
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:die met de bevestiging door de bodem is niet van IPD maar ander merk, ik ken de add.. De IPD versie zit bevestigd tussen de draagarmen zoals de standaard versie zit bij de 2**..

http://www.ipdusa.com/products/4872/1009...140-models schreef:[Afbeelding: fullsize_1212.jpg]

Die verkoopt IPD nu dan iig niet meer. (die foto van volvofiel is ook al behoorlijk oud; het is blijkbaar al een paar jaar dat ze die met de plaatjes door de bodem verkopen).
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  145 verlagen Dirk86 3 4.630 25 October 2017, 16:54
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)