Topics: 33
Als je een polletje plaatst is het misschien het handigst om um onder het hoofdstuk motor te plaatsen. daar kijken meer mensen dan bij evenementen. Of misschien onder 'Turbo' :wink:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Topics: 28
zou je via de gebruikers lijst niet kunnen posten
heb je meteen iedereen.
mod. kan dat ???????????????????? :twisted:
maar ga eens wat voor 250 mensen + aanhang wat verzinnen om een lang weekend iedereen bezig te houden
kan de rollenbank ook wel in de hoek :lol: :lol: :lol: :lol:
en een kampeerterein goei'n dag.
Topics: 52
Topics: 28
als je zou posten via de gebruikerslijst van dit forum
heb je 254 mensen benaderd
dus 250? :twisted:
ja 254 zelfs :wink:
Die komen natuurlijk nooit allemaal. Maar een stuk of veertig zou al heel leuk zijn...
Topics: 33
Who...40!!! Op de afgelopen puzzelrit waren er net 20 man denk ik. Inclusief 340 serie en een verdwaald peugeotje :wink:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Dan is er nog heel wat PR-werk te doen...
Topics: 74
Ik wil eigenlijk ook best wel komen, maar dan ligt het er natuurlijk wel aan waar en wanneer, want net zoals de meesten van jullie heb ik het ook erg druk met de hobby + werk etc. Dus dat zal nog wel een heel gepuzzel worden voordat iedereen echt kan. Uiteindelijk zul je dan gewoon echt een data m?eten prikken denk ik, ook al kunnen er mensen niet. Maar goed, eerst maar zien of er eigenlijk wel animo voor is..
Topics: 74
Misschien is het dan idd wel een goed idee om eerst een poll te doen en dat dan naar die 254 mensen te sturen in een mail oid?
Jan-Willem schreef:En voor het BBQen, ga eens naar de slager en bestel voor 40pers vlees.
De ervaring leert dat je bbq-deelnemers beter zelf voor hun vlees kunt laten zorgen, hoef je alleen een paar grote bbq's te huren ergens. Om maar eens iets praktisch te noemen.
En het hemelvaartweekend werkt meestal wel aardig, hoewel dan ook niet iedereen kan natuurlijk.