Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SwedeDemon's
Ik heb je berichten en auto's op TB al vaker gezien en goedgekeurd. SD10 is de favoriet ongeacht wat er nog in de pijplijn zit. Een vijfcilinder zou m pas helemaal afmaken zeker als die conform de andere motoren gaat worden.

You got a fan up here!!
Antwoord
Ben benieuwd!
Antwoord
"restauratieverslag" van je auto
Ik heb ook nog een tijd met die eigenaar aan de telefoon gehangen. Hij wilde beide auto's ruilen tegen mijn 244.
Echt een mooie basis, want volgens mij heeft de vorige eigenaar het goed aangepakt. Ben benieuwd wat dit wordt. Succes!
Antwoord
Drk schreef:"restauratieverslag" van je auto
Ik heb ook nog een tijd met die eigenaar aan de telefoon gehangen. Hij wilde beide auto's ruilen tegen mijn 244.
Echt een mooie basis, want volgens mij heeft de vorige eigenaar het goed aangepakt. Ben benieuwd wat dit wordt. Succes!

Bedankt voor de link! Mooi leesvoer. Klopt ook precies met hoe ik 'm hier had staan. Motorruimte zag er heel netjes uit en zat strak in de primer. Kofferruimte zag er ook wel goed uit maar daar zat de primer niet zo lekker op/in. Ik had met de spuiter de afspraak alleen de buitenkant en motorruimte te spuiten maar ze hebben toch nog een deel van de cabine en de kofferbak in de kleur gespoten. Helaas is de lak in de kofferruimte gaan reageren met de primer en op plaatsen gaan krakkelen.

In de kofferruimte zat boven de panhard steun nog een klein roest gaatje, in de achterruit rand aan beide kanten, in de dorpel een paar kleine puntjes en in de deuren bij de lek gaten zijn nieuwe stukjes in gezet. Hopen dat de roest niet al te snel weer terug komt.
Antwoord
Als de stukken goed zijn ingelast en nabehandeld, zal het niet zo gauw terug komen.
Antwoord
Dit zijn inderdaad de mooiere projecten, complimenten voor het vakwerk!
Volvo 240 1990
volvo V70 1998
Antwoord
Nog wat straal en spuit werk gedaan,

[Afbeelding: coolant-washer-tank-brackets.jpg]

[Afbeelding: b21a-4.jpg]
Antwoord
Afgelopen Donderdag een 91+ type voorruit laten zetten,

[Afbeelding: windshield.jpg]

Meneer was zo vriendelijk om gelijk de achterruit er in te zetten,

[Afbeelding: rear-window.jpg]

Had het misschien wel zelf kunnen doen maar die Meneer was er zo belachelijk handig mee dat het met twee minuten klaar was.

Raam trim van de deuren in de straalkast gehad en daarna gespoten,

[Afbeelding: windowtrim-paint.jpg]

Onderste lijst met schraap rubber geen foto van maar die ook gedaan en een nieuw rubber er gelijk in gezet.

Staat wel mooi,

[Afbeelding: window-trim.jpg]

B stijl komt plak folie op om Zwart te maken.

Ik kan helaas nog maar 1 plastic deel vinden om de achterruit in te hangen.
Gaat om de delen in de B stijl waar de ruit in haakt,

[Afbeelding: 1026057.jpg]

Iemand toevallig nog een paar liggen?
Antwoord
Ziet er heel netjes uit, modern hoor die voorruit.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
wordt een mooi ding...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)