Topics: 6
de armsteun op marktplaats heb ik ook gekocht, de standaard bevestiging het raam uit gegooid!!
Zelf een mooi freempje gemaakt de armsteun opklapbaar gemaakt en op dezelfde hoogte gemonteerd als de armsteun op de deur.
Moet zeggen heerlijk, en een dergelijk goedkoop apparaat is nog eens makkelijk aan te passen.
Een originele is toch wel prettiger maar dit is een goed alternatief.
OLAR '93<br />D8 <br />mmmm, lekker, koffie
Topics: 52
klaas schreef:de standaard bevestiging het raam uit gegooid!!
Zomaar op straat?
Komt de kleur van het leer een beetje overeen met de rest? Of heb je geen leer?
Maar, aangezien ik waarschijnlijk niet zo handig ben als jij: kan er wel iets met de standaardbevestiging?
zomaar op straat, in dit geval was het bij mij achterthuis waar de restanten terrecht kwamen, ja, met de standaard bevestiging kom je er ook wel, maar ik vond dan alsnog de steun te laag zitten, je kan hum gewoon monteren op de middentunnel maar ik vond het niet zo fraai, en je komt dan moeilijk bij de gordelbevestiging en de handrem(vandaar dat ik hem opklapbaar heb gemaakt. nee, nog geen foto van gemaakt, als die +-#& camera het weer doet dan zet ik er een foto bij, dan kan je het zien
Topics: 9
klaas, ik zou de beugel maar weer uit de tuin halen als ik jou was. Meestal worden die steunen zonder beugel verkocht dus die kun je best nog verpatsen 8)
79-er 242 GT B23e
Topics: 9
woeps, sorry had even verkeerd gelezen. Jij hebt zo'n universeel ding gekocht zie ik nu.
79-er 242 GT B23e
Topics: 52
klaas schreef:maar ik vond dan alsnog de steun te laag zitten
Misschien dat hij voor mijn lange armen dan wel precies goed zit...
...en klaas schreef:als die camera het weer doet dan zet ik er een foto bij, dan kan je het zien
Bij voorbaat dank!
yep, een universele, daar kun je aan knutselen, maar prefereer een originele