Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sportuitlaat
Alles kan, maar de vraag is of ze er de tijd en moeite in willen steken...en jij de poen natuurlijk...!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
't ziet er op deze pagina http://www.pbase.com/stealthfti/modest&page=all
wel naar uit dat het plaatsen van zo'n Ferrita niet echt eenvoudig is...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
dat was dezelfde site die al eerder als info tip werd gegeven. Er staat juist dat het systeem prima past, mits je een verlaagde auto hebt.

Daarbij heeft de monteur nog 2 aanpassingen willen doen, nl. een flexibel tussenstuk plaatsen, zodat het spruitstuk wordt ontlast en het plaatsen van een middendemper om het geluid wat te dempen. Over deze laatste 2 zaken denk ik nog na: ik denk dat ik sowieso een flex.stuk er tussen wil zetten en dat ik 't eerst ga monteren met alleen de meegeleverde einddemper.
Antwoord
maar de Turbo modellen zijn toch al verlaagd??
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
volgens mij niet, misschien 0,5cm oid, maar niet meer.

Deze uitlaat past vlgs het artikel vooral goed bij auto's die vanaf 3 cm zijn verlaagd.
Antwoord
en die heb jij !
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
dat goed passen bij minimaal 3cm zakken komt !!!!!!

omdat de uitlaat niet over de achteras heen gaat maar er onder door
Antwoord
Mijn 244 ligt ander een stuk lager dan mijn Polar...
Antwoord
henqui schreef:Mijn 244 ligt ander een stuk lager dan mijn Polar...

cm'tje of 5 ? die van mij ligt ook een stuk lager
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
echt niet!

Misschien een centimer, meer niet vlgs mij. MAar misschien dat jullie Polars extra hoog op de bandjes staan??

Uitlaat loopt idd onder de achteras door, maar dat lijkt me voor de flow prima plan toch?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)