Topics: 33
Martin245 schreef:Vanwege lui gedrag de olie bij dezelfde fitter laten vervangen. Lig ik afgelopen weekend onder de auto om de uitlaat na te stellen, hangt er een druppel olie aan de aftapplug. Die kon ik met de hand 2 slagen geven voordat ik er een sleutel bij moest pakken. Het lijkt wel of ze echt niets meer goed kunnen.......
eigen schuld, moet je ook maar bij mij komen
Topics: 56
ben ik al 30 euro aan brandstof kwijt :-\
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 22
Jambon schreef:zie je de bruine vlek op de grond... kan nooit duur zijn, als projectje..
Gewoon een nieuwe bodem erin, wat kost dat nou helemaal ??? ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 289
Zwarte Flirt schreef:Gewoon een nieuwe bodem erin, wat kost dat nou helemaal ??? ???
ik verwacht dat dat roestwater uit de dorpel komt, dan komt er ook water binnen, moet ook kunnen maar daar heb je wel de bekende roestplek tussen het scherm en B-stijl, voorspelt weinig goeds.. goed aankoopargument om de prijs te drukken..
Topics: 13
242-turbo schreef:eigen schuld, moet je ook maar bij mij komen 
Kweetut.... :-X
`88 245, B230K, M47
Topics: 33
Black Moose schreef:ben ik al 30 euro aan brandstof kwijt :-\
was tegen martin geschreven :-*
Topics: 56
242-turbo schreef:was tegen martin geschreven :-*
Sorry hoor, zag het later ook
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 52
Ja dat afmelden, normaal laat ik bij een goedkope beungarage een dorpje verderop apk doen. Meestal hebben ze wel een afkeurpuntje, bellen ze netjes op en haal ik em op voor reparatie. Paar dagen later terug, nogmaals keuren en als ie dan goed is kost het me 20 euro. Dus er word pas betaald bij afmelden als GOED gekeurd.
Tussendoor een keer bij de Renault garage m'n S70 weg gezet, word ik gebeld, uw auto is afgekeurd, reparatiekosten 1100 euro. Vermeld ik dat ik hem zelf repareer, krijg ik te horen dat ik er niet mee naar huis kan rijden want hij is afgekeurd afgemeld. Stiekem toch naar huis gereden maar niet voordat ik 35 euro had afgerekend voor het afmelden als afgekeurd! Zelf gerepareerd (twee draagarmen, twee koplampen, achteruitrijlichtsensor en wat nieuwe oranje knipperlichtjes), kosten materialen plusminus 500 euro. Moet ik wel toegeven dat draagarmen en koplampen niet bij de Volvo dealer zijn besteld.