Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spiegels
nee de spiegels zitten er nog niet op ben nog bezig met de ramen die zitten inmiddels achter er in nu ga ik de voorste monteren en gelijk de spiegels

en de schakelaars ga ik inderdaad tussen de voorstoelen monteren

de glazen zijn niet hetzelfde als de handbediende en helaas via volvo ook niet meer leverbaar gelukkig waren mijn glazen nog heel
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
[Afbeelding: spiegel18bt.th.jpg]

hier alvast een foto van de net opgeknapte spiegels ik ben nu bezig de kabelboom te monteren en ga morgen de voorste raammechanismes vervangen door electriche
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Zien er prachtig uit! Succes! Ik kan zelf helaas niks sleutelen met dit rot weer... Oh! had ik maar een mooi schuur!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
henqui schreef:Zien er prachtig uit! Succes! Ik kan zelf helaas niks sleutelen met dit rot weer... Oh! had ik maar een mooi schuur!

Daar gingen we het nog over hebben Henqui, weetje nog :-)

Maar nu weer on-topic; die glazen van de spiegels heb ik niet echt nodig, maar er zitten wel wat fijne krasjes op. Dus ik dacht, als ze te krijgen zijn... Naja dat wordt dan zelf wat verzinnen. Op maat laten maken een keer ofzo. Voorlopig voldoet het wel.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ik heb vandaag de laatste kabelboom in de auto gemonteerd voor de ramen en aangesloten en alles werkt(heb ik geluk!!)

nu nog even de spiegels aansluiten en de glazen monteren en dan is mijn turbo weer een paar tientjes meer waar

heeft er iemand nog goede tips om de gaten waar de slingers zaten mooi af te werken of heeft iemand nog 4 mooie deurbekledingen liggen zonder gaten?

(ps zal binnenkort weer een paar foto?s plaatsen hoe het geworden is)
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Supergave bak man, super kleur ook btw! Tongue Ik heb trouwens nog 2 gele breedstralers. Iemand een idee of dit mag en/of goed staat?

Ben benieuwd naar je foto's!
Antwoord
eric vermeer schreef:heeft er iemand nog goede tips om de gaten waar de slingers zaten mooi af te werken of heeft iemand nog 4 mooie deurbekledingen liggen zonder gaten?

tja, daar zit ik ook over te denken. Gelukkig hebben de electrische spiegels bijgeleverde kapjes voor de binnekant deuren.
Antwoord
ja die kapje heb ik er ook bij die de bevestigings bout van de spiegel afdekt die oude zat ook een gat in voor de hendel dus dat is opgelost nu zoek ik nog iets voor de gaten van de raamslingers mischien tweetertjes
of dopjes
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
ik heb al een tijdje gezocht hoe het origineel zit met de raambediening en volgens mij horen er zelfs origineel zwarte doppen op. Niet erg mooi...

De bediening van je el speigels hoort origineel op de voorkant vh plastic omhulsel om de handrem, dus de schakelaartjes lopen dan parallel aan de handrem.
Antwoord
ik vind de bekabeling die ik er bij kreeg (origineel) nogal kort. Het moet allemaal ook nog via de zekeringkast lopen.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Demontage spiegels 86-93 Frank&Frida 2 3.060 17 April 2017, 17:49
Laatste bericht: Frank&Frida
  spiegels upgraden Brickstyler 1 2.393 26 June 2014, 11:06
Laatste bericht: Schipper
  Nieuwe type spiegels op volvo 245 uit 1979 daanheijn 11 6.204 29 April 2009, 21:45
Laatste bericht: jos245
  Verwarmde spiegels Jojoman 9 6.947 7 January 2006, 21:07
Laatste bericht: Robbert242DL

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)