Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voor de liefhebber bij vadertje staat te koop!
simplicity schreef:
BartJu schreef:Opvallend dat je over een oldtimer op origineel NL kenteken nog BTW moet gaan betalen. ???
Is dat destijds niet al eens gebeurd? Vreemd hoor...

Btw is een speciale regeling... waar het kan pakken ze geld.

Ik ga de 6de ook even neuzen daar en wie weet.... ;D

Laat even weten hoe ze erbij staan.
Ik wilde ook gaan, maar kan niet jammer genoeg.
Bedankt
Jack
Antwoord
Ben vandaag wezen neuzen...

De 2 164'en zagen er goed uit maar gebruikt, interieur met gebruikssporen maar ook exterieur.
De 264 zag er vrij goed uit zowel technisch als cosmetisch. Heb niet echt roest kunnen waarnemen maar het was er vrij donker.
De 66 heeft een nieuw bestuurders raam nodig en zaten ook wat roest plekken rond de ramen.
De 1800 zag er op het eerste gezicht goed uit maar is een restauratie object, hij is al eens overgespoten en er is flink gewerkt met plamuur aan de voorkant (op het eerste zicht geen ongeluk schade).
De 244 zag er verder ok redelijk uit.
De 740 was rijp voor de sloop, was echt smerig :-X

Er stonden verder nog een hele reeks oude mercedessen maar deze waren over het algemeen toe aan een restauratie,vooral de lak was niet je van het.
Er stond ook een oude Rolls, maar de vorige eigenaar was zendamateur of dergelijke, hij hing echt vol met zendapparatuur en nog van die rommel. Ook was hier de lak slecht maar ook het houten binnenwerk... echt sönd

Heb ook bij de wat modernere auto's gekeken maar op de foto's zien ze er vaak leuker uit dan in het echt. Er wordt echt niks aan de auto's gedaan om ze een beetje netjes te krijgen, graspollen hangen onder auto's, in sommige stond gewoon een sloot water (ongeveer 2 emmers van 10liter), schimmels,...
Lekke band? Daar rijden ze daar gewoon mee verder aan de hand van de aluminium velgen te zien... Sleutels? Die zitten niet overal bij...

Er wordt dus niet echt netjes met de auto's omgesprongen. Je kan de auto's ook niet horen of zien draaien, zo kijken en een bod uitbrengen is het dus. Ik zou er niet direct een auto gaan kopen voor dagelijks vervoer, erg riskant namelijk.
Voorbeeld: Er stond een Saab 9-5 3.0TiD, prachtig exemplaar met vanalles erop en eraan, van buiten netjes en van binnen ook in een hele nette en schone(!!!) staat. Ik trek de motorkap open en daar heb je dan het motorblok: mooi, schoon en droog
Draai de dop van het koelwater eraf en tada een Saab die gekoeld wordt door koelwaterolie :Smile

Ook de V70'en van de politie zagen er erg uigeleefd uit aan de binnenkant en er zitten ook vrij weinig 'opties' op die de auto interessant zouden maken.

Voor de creatievelingen is het wel een mogelijkheid om iets leuks op de kop te tikken natuurlijk maar de leek kan beter wat extra geld uitgeven.
Nog even voor de nuchterheid, af van de roze wolk: er zullen ongetwijfeld wel eerlijke dingen tussen staan maar er staan ook spullen tussen van mensen die niet helemaal volgens de wetten van het land hebben gehandeld. Die mensen zullen ook niet altijd zachtzinnig met hun spullen zijn omgegaan...
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
ik stond op het punt om om 2 uur in de auto te springen maar bedacht me toen dat het me vaker tegen is gevallen, gelukkig heeft "simplicity" dit bevestigd. bedankt!
Antwoord
Als er staat ''niet gegund'', betekent het dan dat er een minimum bedrag geboden moet worden?

Zoja, hoe weet je dan wat je minimaal moet bieden!?

Worden auto's die niet gegund worden automatisch weer in Mei tentoongesteld?
Groeten, Boele
Antwoord
komt bij de volgende veiling in mei weer terug
Antwoord
De etters, bied ik € 666 op de P1800, verder niemand, wordt hij niet gegund :'( :'(
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:De etters, bied ik € 666 op de P1800, verder niemand, wordt hij niet gegund :'( :'(

Ik had 1200 geboden, ook niet genoeg...
Antwoord
laptoprob schreef:
Zwarte Flirt schreef:De etters, bied ik € 666 op de P1800, verder niemand, wordt hij niet gegund :'( :'(

Ik had 1200 geboden, ook niet genoeg...

hahaha, die gasten zijn ook niet gek. er lopen daar taxateurs rond en hij moet een bepaald bedrag opleveren om bijvoorbeeld de parkeerboetes te dekken
Antwoord
Die saab heeft toch nog 3500 opgeleverd :Smile
Zitten ook weer een aantal koopjes bij Audi quattro, Jaguar voor onder de 1000€
Dan iets om te lachen twee dezelfde aanhangers, dichte enkelassers, eentje voor 1051€ en de andere voor 17109€ :o :o :o
Ergens nog drugs in verstopt misschien??
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
Zwarte Flirt schreef:De etters, bied ik 666 eurie op de P1800, wordt hij niet gegund Huil Huil
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Modelauto veiling voor de snelle beslisser (sluit binnen vier uur) Volvo 142 B23 2 6.552 23 October 2014, 18:05
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Eend (2cv) te koop. Duur! Stinky 4 6.375 6 September 2014, 19:00
Laatste bericht: Arn02
  101 functies voor een snijplankje van de action in je auto Laurens Zondag 2 4.591 23 May 2014, 13:29
Laatste bericht: Marc1970
  Volvo 1800ES nieuw voor 73000 dollar sludge 3 4.023 14 January 2014, 15:34
Laatste bericht: Jambon
  Super zeldzame P1900 te koop pierre 10 13.117 27 February 2012, 19:26
Laatste bericht: BartWillem
  Leuk voor in de tuin... Jambon 3 3.377 21 March 2011, 03:28
Laatste bericht: Black Moose
  leuk voor in de gang... Jambon 3 3.508 25 January 2011, 17:09
Laatste bericht: nullifie
  Een Group A 240 voor iedereen? ZwerverRoodbaard 11 8.234 31 March 2010, 19:37
Laatste bericht: Boele
  Tijdgenoot voor achter een "jonge" 240 Gandalf 2 2.677 18 March 2010, 09:50
Laatste bericht: Gandalf
  2 achterruiten voor een 245--> GRATIS! PP! 0 2.180 3 December 2009, 14:42
Laatste bericht: PP!

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)