4 March 2010, 15:45
Ok dan... Ben nieuw hier, zeer enthousiast, dankbaar en leergierig... Had nog nix meegekregen over negatief gedoe hier en had een zeer positieve indruk van het forum. Zeg maar, vrienden onder elkaar...
Wat betreft die vrijheid van meningsuiting: (zie de link van Rick (Mrhakkie))
3. Aan de uitoefening van de in het tweede lid van dit artikel bedoelde rechten zijn bijzondere plichten en verantwoordelijkheden verbonden. Deze kan derhalve aan bepaalde beperkingen worden gebonden, doch alleen beperkingen die bij de wet worden voorzien en nodig zijn:
(a) (...)
(b) in het belang van de nationale veiligheid of ter bescherming van de openbare orde, de volksgezondheid of de goede zeden.
Nou ik vind het gezeik verstoring van de openbare (lees forum) orde, het gaat me aan het hart (volksgezondheid) en zeiken op elkaar is niet zedelijk...
Recapitulerend; ophouden met zeiken en anders ga je maar zelf een forum starten.
Thanx heren moderatoren voor jullie uitmuntende inzet! ;D
Wat betreft die vrijheid van meningsuiting: (zie de link van Rick (Mrhakkie))
3. Aan de uitoefening van de in het tweede lid van dit artikel bedoelde rechten zijn bijzondere plichten en verantwoordelijkheden verbonden. Deze kan derhalve aan bepaalde beperkingen worden gebonden, doch alleen beperkingen die bij de wet worden voorzien en nodig zijn:
(a) (...)
(b) in het belang van de nationale veiligheid of ter bescherming van de openbare orde, de volksgezondheid of de goede zeden.
Nou ik vind het gezeik verstoring van de openbare (lees forum) orde, het gaat me aan het hart (volksgezondheid) en zeiken op elkaar is niet zedelijk...
Recapitulerend; ophouden met zeiken en anders ga je maar zelf een forum starten.

Thanx heren moderatoren voor jullie uitmuntende inzet! ;D
245 DL 1990<br />2CV6 1985<br />2CV6 1986<br />Traction Avant 11BL 1954 (gestolen)<br />LowRider 2004 (fiets)

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)