Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Late 240's van betere kwaliteit ?
Rubicon schreef:
stijn schreef:belgen die mikesander willen, geef me seintje

I might!
Ik wil ook wel.
Antwoord
producten of behandeling?

doe me anders een mailtje op stijnverhaert@gmail.com Wink

Antwoord
v700r schreef:
***t_blijft_behelpen*** schreef:vanZwede ne nBelgië is totale onzin.

iets met de spatiebalk?

Onnodige opmerking.. !!
[Afbeelding: Foto-QFAP7HNS.jpg]<br />343 DL / 850 estate 2.5 10v / 240 estate 2.0<br />http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20240<br />http://www.everyoneweb.com/mijnVolvo/
Antwoord
Mijn inziens bestaat er geen kwaliteitsverschil tussen een Belgische en een Zweedse 240/260 van hetzelfde modeljaar. Hierbij moeten we niet vergeten dat er twee productielocaties in Zweden zijn (Torslanda en Kalmar).
De specificaties zijn in ieder geval hetzelfde.

Vanaf 1988/1989 is er serieus meer gegalvaniseerd staal in gezet en werd er ook van meerdere beschermingslagen gebruik gemaakt dan voorheen.
Modellen van vóór 1977 schijnen beduidend mindere staalkwaliteiten te hebben.
Daarnaast is vanaf de late jaren '80 ook lak op waterbasis ingezet wat aanvankelijk wel wat kwaliteitsproblemen zouden hebben opgeleverd. Waterbasis deed zijn intrede via de 'gemakkelijke' kleuren als zilver en blauw.

Voor alle auto's van hogere leeftijd geldt onverminderd dat het gebruik van de auto (klimaat, pekel, onderhoud, eventueel opgelopen schade, manier van schoonhouden, manier van stalling, kilometerstand) een grotere invloed heeft op de kwaliteit van de carrosserie dan enkel de kwaliteit af-fabriek.
med vänliga hälsningar,<br />Maurice<br />[Afbeelding: th_abba.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Een vroege 240 of een late 240? Jeru 22 19.497 2 August 2015, 20:37
Laatste bericht: Scooby Doo
  Trekgewicht late 240's 1600 kilo? A_A 15 16.634 1 June 2015, 14:36
Laatste bericht: Rhino

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)