Topics: 0
M a r c schreef:Jelmar schreef:dikke bak
in welke 240 komt nou dat 16v Turbo blok? 8)
In de mijne! Deze is van een vriend. Blijft motorisch even voorlopig zoals ie is, lekker goedkoop op lpg kachelen. Eerst moet mijn 240 aangepakt worden alvorens we met deze aan de gang gaan. Daarnaast heb ik nog een 360 gekocht en daar wil ik ook nog wat leuke dingen mee doen... 8)
HO Ho Marc, eerst die van mij afmaken he

..Tom heeft echt mazzel gehad met deze bak... en ook nog eens een 240! die wordt erg strak en die van jou ... ratlook, buik op de grond, matzwart en gaan met die tenk!
zit m'n turbo er al in ? ben super benieuwd..spreek je
grt J
Korsakov hoezo? wie was jij ook alweer..
Topics: 34
geestschrijver schreef:...hoewel ik persoonlijk de wielen zou laten staan en alleen de rest zou meenemen...
Sluit ik me volledig bij aan
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Topics: 22
erg mooie 242!
velgen passen er niet zo bij maar staan leuk, en het mooie is dat het geen blijvende modificatie is, alles kan weer terug naar origineel.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 3
Hij is nu ook verlaagd.
Volvo 850 T-5R '94<br />Volvo C70 T5 '99<br />Volvo 240 GLT '89<br />Volvo 850 T5 '94 (racer)
Topics: 74
Nu ie verlaagd is staat het beter. geeft gelijk een compleet nieuwe 'look' met die andere velgen en nu de auto verlaagd is. Nu die roest nog!
Topics: 38
Ziet er wel beter uit, maar nog steeds niet mijn ding.
Maar de enige die het mooi moet vinden, ben je zelf. :wink:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Hallo allemaal,
Na modernere auto's nu in de wereld van klassiekers beland en ik moet zeggen dat is toch wel erg leuk. Ik ben dus de eigenaar van de "rat look" 242.... hoewel ik forums had afgezworen toch maar weer eens proberen :twisted:
Voor degene die meer foto's van mijn vale aanwinst willen bekijken:
http://www.yellowbanana.nl
O ja het chroom heb ik al gepoetst!
Topics: 52
Rat look en chroom gepoetst, dat komt mij nogal tegenstrijdig voor. De hele boel schoolbordenzwart, legergroen of in de ijzermenie, inclusief de velgen, dan heb je rat look. Ik zou dan zwart doen, denk ik. Een echte ratvolvo, dat lijkt me dan wel weer wat, maar het past misschien beter bij een estate. (En nee, ik ga het met die van mij niet doen...)
geestschrijver schreef:Rat look en chroom gepoetst, dat komt mij nogal tegenstrijdig voor. De hele boel schoolbordenzwart, legergroen of in de ijzermenie, inclusief de velgen, dan heb je rat look. Ik zou dan zwart doen, denk ik. Een echte ratvolvo, dat lijkt me dan wel weer wat, maar het past misschien beter bij een estate. (En nee, ik ga het met die van mij niet doen...)
Toch staat het erg mooi, de vale carrosserie met de mooi blinkende chromen lijsten.... Ik vind mat rood mooier dan mat zwart :wink:
Topics: 52
Ik vind het toch meer GTI-look... maar dan wel veel leuker dan de gemiddelde GTI!