Hou er rekening mee dat je pakketje wordt onderschept door de douane en dat je dan de BTW moet bijbetalen over de goederen + verzendkosten. Vaak wordt er door de transporteur dan ook nog een fee berekend van enkele tientjes. Reken er dus op dat je pakketje 25% duurder uitvalt dan de prijs die je hebt opgekregen.
Ik heb veel over de PU bussen gelezen. Het is een veel harder spul dan het rubber dat normaal wordt gebruikt. Toch heeft het wel wat flex. Daardoor zou de auto "strakker" moeten gaan aanvoelen. Reken wel op een licht verlies in comfort. De wielophanging zal korte richeltjes iets meer door gaan geven aan de carrosorie.
Het hardere materiaal werkt enkel goed als de bussen op de juiste diameter gemaakt zijn. Hiermee is nog wel eens een probleem. De bussen hebben dan speling op de bout en dat geeft een averechts effect.
KG trimming verkoopt ook de SuperFlex set.
http://www.kgtrimning.com/
POLYURETHANE BUSHES
Informative product information and a wide range of poly bushes in more advanced material to suit Volvo's can be found at the Noltec Australia website. Other poly suppliers are Super Pro / Super Flex (Australia, Europe, USA), and IPD (USA) for Volvo suspension bush kits.
In my experience with both Volvo rubber and poly bushes, the poly is fine but the centre steel bush is drilled oversize, or simply imperial tube sizesare used, eg 1/2" or 12.7 mm. For example, an M12 suspension bolt measures 11.9mm in diameter, but bushes are often 12.5 or more. Too much slop / clearance for my liking. If your fussy, remake the steel bush.
Ik denk dat dit wel iets is wat ik de verkoper zou willen vragen...
Ik heb wel interesse....