Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaassies frisse kar!
Meen je dat nou ?dat wist ik niet, ik heb gewoon een originele van Volvo besteld en ik heb wel nagedacht over het feit dat het me mooier leek als de spoiler over de achterlichten door ging, ik ga gauw nog even vragen of het die dan kan worden, heb je daar een plaatje van?
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Mooie auto, Kaasie!
Antwoord
mado schreef:Ik weet niet zeker of het wel de bedoeling is om hier uitgebreid over de V70 te gaan kletsen

waarom niet?!??!??!???

Het is het kleinzoontje van de 240..en ook een mooie Volvo met al zn voor en tegens maar daar gaat t nu ff niet om. En inderdaad...het is Kaassies topic, dat ik voor m heb aangemaakt aangezien het elders stond en ik het leuk vond om het bij 'ik en mijn volvo' te plaatsen. Ja toch, niet dan! :-) 8)

kaasie schreef:hij heeft een gedeelte mee betaald aan de rekening.
echt een geschikte vent.
zal daar misschien in de toekomst vast nog wel es een auto vandaan halen.

kijk, dat zijn de betere handelaren. Jij maakt nu tenminste goede reclame en natuurlijk tevreden. Daarnaast pakt ie misschien wat minder winst, maar heeft hij wel de kans dat je nog eens terug komt of een ander langs stuurt voor een auto. Slim en zo zou het gewoon altijd moeten gaan. Maar ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. =D> =D> =D>
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:Daarnaast pakt ie misschien wat minder winst, maar heeft hij wel de kans dat je nog eens terug komt of een ander langs stuurt voor een auto. Slim en zo zou het gewoon altijd moeten gaan. Maar ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. =D> =D> =D>

Absoluut! De meeste handelaren snappen dit nog steeds niet. Bij veel kopers werkt het nog altijd zo: 'Wie goed doet, goed ontmoet'. Service, daar gaat het om.
Volvo 740 tic '84.
Antwoord
ik moet zeggen een toffe gast.
goed mee te praten en echt niet moelijk.
duidelijk je antwoord afwachten en er niet steeds over heen blehren dat de auto nix mankeerd.

moet zeggen koop daar je auto of ergens anders natuurlijk. Big Grin
Antwoord
sympathieke particulieren zijn er natuurlijk ook.De vorige eigenaar van mijn auto heeft nog meebetaald aan het keerringprobleem, maak je ook niet vaak mee.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Harry schreef:
TheSaint77 schreef:Daarnaast pakt ie misschien wat minder winst, maar heeft hij wel de kans dat je nog eens terug komt of een ander langs stuurt voor een auto. Slim en zo zou het gewoon altijd moeten gaan. Maar ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. =D> =D> =D>

Absoluut! De meeste handelaren snappen dit nog steeds niet. Bij veel kopers werkt het nog altijd zo: 'Wie goed doet, goed ontmoet'. Service, daar gaat het om.
Vergeet dealers niet :evil: !
Antwoord
Divadi schreef:
Harry schreef:

Vergeet dealers niet :evil: !

ik denk dat een dealer er niet onderuit komt om service/garantie te geven.
een goede naam houden is moeilijker dan een slechte krijgen
ook betaal je bij een dealer voor garantie als je een 2e hands bakkie koopt.
of je moet er echt op staan om het zonder te doen.

de handelaren zijn meestal groffer en zal hun een biet wezen of die kar stuk loopt of niet.
garantie is er af gekocht en dan is er ook geen garantie bij die mannen.
Antwoord
Dat laatste is ook hun goed recht denk ik.
Als iemand de auto voor weinig mee wil nemen en dus geen garantie wil, dan moet je ook niet zeuren als er wat is.
De marges zijn tegenwoordig niet zo groot meer, door internet zijn de mensen heel goed op de hoogte van prijzen en uitvoering ed.

Daarom is de handelaar waar jij je auto gekocht heb dus extra te prijsen!

[size=9px](ik had het zelf kunnen zijn) :wink: :lol: [/size]
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
KLIK HIER MAAR EENS

iemand die zijn Rica sportuitlaat wil ruilen voor een standaard uitlaat zonder extra kosten, lijkt mij een hele mooie deal! Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)