Topics: 36
Ik weet niet van welk bouwjaar deze is maar passen op de bignose doet het niet. Ik weet dat er verschillende motorkappen zijn van de 2 serie maar of het plaatwerk aan de binnenkant daar waar de isolatie zit dan voor alle kappen op de bignose na dan hetzelfde zijn weet ik dus niet. Misschien kan iemand anders dat antwoord geven. De motorkap isolatie ligt in mijn werkplaats in Busch en Dam dat is in de gemeente Uitgeest. Zaterdag ben ik daar de hele dag te vinden. Geef maar aan of je langs wil komen. Als je komt app dan ff via pb je 06-nr dan krijg je van mij wat google maps foto’s hoe je moet rijden. Want mijn werkplaats heeft officieel geen adres en als je het niet weet rij je er zo voorbij.
Topics: 20
(12 March 2019, 21:16)RM schreef: Ik weet niet van welk bouwjaar deze is maar passen op de bignose doet het niet. Ik weet dat er verschillende motorkappen zijn van de 2 serie maar of het plaatwerk aan de binnenkant daar waar de isolatie zit dan voor alle kappen op de bignose na dan hetzelfde zijn weet ik dus niet. Misschien kan iemand anders dat antwoord geven. De motorkap isolatie ligt in mijn werkplaats in Busch en Dam dat is in de gemeente Uitgeest. Zaterdag ben ik daar de hele dag te vinden. Geef maar aan of je langs wil komen. Als je komt app dan ff via pb je 06-nr dan krijg je van mij wat google maps foto’s hoe je moet rijden. Want mijn werkplaats heeft officieel geen adres en als je het niet weet rij je er zo voorbij.
Oei dat is een beetje ver weg voor mij (woon in Zeeland)... Dan zijn de benzinekosten een veelvoud van de koopprijs dus dan gaat het even over helaas. Succes met de verdere verkoop!
Volvo 240 DL (USA) 1991 - Volvo 144 Grand Luxe 1974 - Volvo S80 2.5T 2011 - Volvo V40 T3 2019
Oke, helaas. Mocht iemand anders interesse hebben dan hoor ik het graag. Hij lag altijd op een plek in de werkplaats waar hij niet in de weg stond / ligt maar die plek is nu opgevuld met wat anders. Als er voor volgende week geen koper is dan gaat hij met de rest van het afval wat ik nog weg moet brengen naar de de stort. ik maak het nog even interessant door de prijs te halveren.
Ipv €40 nu voor €20 Wees er snel bij want volgende week vrijdag of uiterlijk zaterdag ligt hij op de stort.
Topics: 289
15 March 2019, 13:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15 March 2019, 13:36 door RM.)
Nee
Die heb ik nog
Topics: 289
(15 March 2019, 13:36)RM schreef: Nee
Die heb ik nog
Dan heb ik wel interesse, meterwerk is er wellicht ook..?
(15 March 2019, 16:23)Jambon schreef: (15 March 2019, 13:36)RM schreef: Nee
Die heb ik nog
Dan heb ik wel interesse, meterwerk is er wellicht ook..?
Nee hij is kaal. Zoals hij op de foto staat heb ik hem liggen voor je. Zeg maar wanneer je langs kan komen. Ik ben morgen bij mijn werkplaats van 07:30 tot 17:00 PB je tel nr ff dan app ik de locatie waar ik met mijn werkplaats zit.
23 March 2019, 21:52
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 March 2019, 10:17 door RM.)
Het begint al aardig op te ruimen
De Radio ligt er nog
Kachelweerstand heb ik nog
Het dashboard heb ik nog, liefst ophalen want verzenden is mij teveel uitzoek werk welke koerier dit tegen een leuk tarief wil brengen. Of als iemand en bedrijf weet die dit kan verzenden ik hou mij aanbevolen. Het pakket is 1,40 lang en op zijn dikst 50 cm dacht ik.
De sierstrippen op de flank van voor naar achter L+R heb ik nog
Motorkap isolatie met bevestiging clips, echter heeft niemand de motorkap isolatie nodig. Dus alleen de clips hou ik want daar was wel vraag naar. De isolatie deken gaat naar de stort. Vandaag iemand met een 78er 244 langs gehad en daar paste de isolatie ook niet dus ik denk dat het een jaren 90 volvo 240 moet zijn geweest.
Ik heb nog lijstwerk voor de portieren, dwz de lijsten die op de sponning zitten geklikt.
Ik heb nog een bumperstrip van een volvo 960 dus de plastic verchroomde versie. Is niet de allermooiste maar hij is heel en met bevestiging clips.
Sierstrippen die op de flank van de 245 zitten zijn verkocht en vandaag opgehaald.